1. Consiliul Judetean Arad
  2. Informații utile
  3. Anunturi
  4. Detaliu invitatie de participare nr 377121- Reabilitare DJ 791 km 0+030…1+970, 2+030…10+000, Zimandu Nou-Sântana

Detaliu invitatie de participare nr 377121- Reabilitare DJ 791 km 0+030…1+970, 2+030…10+000, Zimandu Nou-Sântana

Tip anunt: Lucrari / Data publicare: 30.07.2015 / Expira: 11.08.2015
Departament: Serviciul Achiziţii Publice
Detaliu invitatie de participare nr 377121
Detaliu validare
Numarul documentatiei de atribuire: 200366 / 24.07.2015
Data transmiterii in SEAP: 27.07.2015 14:32
Data acceptarii ANRMAP: 27.07.2015 15:34
Data publicarii in SEAP: 27.07.2015 15:55
 
 
Planuri anuale de achizitii publice
An Denumire plan Denumire detaliu plan
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Consiliul Judetean Arad
Numar invitatie: 377121 / 27.07.2015
Denumire contract: Reabilitare DJ 791 km 0+030…1+970, 2+030…10+000, Zimandu Nou-Sântana
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1)   DESCRIERE
I.1.1)   Sediul social
Consiliul Judetean Arad Cod fiscal:  3519941,   Adresa:  Str. Corneliu Coposu nr. 22, Arad, Arad,  Telefon:  0357/731100,  Fax:  0357/731287 ,  Email:  achizitii.cjarad@yahoo.com
I.1.2)   Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3)   Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2)   Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1)   Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2)   Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1)   DESCRIERE
II.1.1)   Denumire contract: Reabilitare DJ 791 km 0+030…1+970, 2+030…10+000, Zimandu Nou-Sântana
II.1.2)   Tip contract: Lucrari
II.1.3)   Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5)   Obiectul contractului: Executia lucrarilor de reabilitare pe DJ 791 km 0+030…1+970, 2+030…10+000, Zimandu Nou-Sântana, conform caietului de sarcini si listelor cu cantitatile de lucrari, ce fac parte integranta din documentatia de atribuire. În cadrul valorii estimate, procentul aferent cheltuielilor de diverse si neprevazute este 0 (zero). Autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a opta pentru achizitionarea ulterioara de noi lucrari similare, de la operatorul economic a carui oferta va fi declarata câstigatoare, conform prevederilor art. 122 lit.j) din OUG 34/2006, într-un interval de 36 luni de la atribuirea contractului initial. Valoarea estimata a contractului, luând în considerare si lucrarile similare care pot fi achizitionate ulterior este de 3.286.162,71 lei fara TVA. Valoarea în functie de care se vor elabora si evalua ofertele în anul 2015 este de 1.172.554,68 lei fara TVA. Valoarea estimata aferenta celor 36 de luni de la atribuirea contractului initial este de 2.113.608,03 lei fara TVA.
II.1.6)   CPV: 45233120-6 - Lucrari de constructii de drumuri (Rev.2)
II.1.7)   Impartire pe loturi: Nu
II.2)   Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1)   Valoare estimata: 1,172,554.68 - 3,286,162.71 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1)   Conditii referitoare la contract
III.1.1)   Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire Descriere
Garantie de participare 23.451,09 lei sa fie irevocabila.Valabil: 120 de zile de la term.limita de depunere a ofertelor, care va acoperi si perioada de valab.a ofertei.În cazul extinderii perioadei de valab.a ofertei, perioada de valab.a garantiei va fi prelungita în mod coresp., în caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de const.cfm.art.86 alin.(1)din HG 925/2006, prin virament în contul Jud.Arad, prin CJA, Trez.Mun.Arad nr.RO13TREZ0215006XXX006670– pers.fizice/juridice române; prin virament în contul Jud. Arad, prin CJA, Banca Transilvania, Ag.Petru Rares nr. RO03BTRL00201202A17432XX- perso.fizice/juridice straine; prin instrument de garantare emis în cond.legii de o societ. bancara ori o societ.de asigurari, prin ordin de plata sau fila cec, cu cond.confirm.acestora de catre banca pâna la data limita stabilita pt depunerea ofertelor.Dovada constituirii garantiei va fi atasata in SEAP si depusa in original pana la data limita stabilita pt.depunerea ofertelor, la registratura AC, dupa caz însotita de declaratia de încadrare în categ.IMM daca se constituie prin intrum.de garantare. Garantia va fi emisa în favoarea Judetului Arad, prin CJA,sa faca referire expresa la procedura în cauza;Sa contina în clar denumirea si adresa autoritatii în favoarea careia s-a constituit; Sa aiba înscrisa valabilitatea pt.care a fost constituita care trebuie sa corespunda cu cea înscrisa în documentatie;Sa contina parafa lizibila a societatii emitente si semnatura autorizata;Sa fie emisa pentru operatorul economic care a depus oferta; Acesta trebuie sa prevada ca plata garantiei se va executa in oricare din formele prevazute la art.86 alin.(4) din HG 925/2006. In cazul in care garantia va fi depusa in valuta, conversia se va face la cursul leu/alta valuta emis de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertei.
Garantie de buna executie Cuantumul: 10% din pretul contractului, fara TVA. Garantia trebuie sa fie irevocabila,se va constitui în termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului. Garantia va fi prezentata in limba româna, iar pers.straine vor prezenta si traducerea autorizata. Garantia de buna executie se constituie prin urmatoarele urmatoarele modalitati: a) prin virament în contul Judetului Arad, deschis la Trezoreria Municipiului Arad, nr. RO13TREZ0215006XXX006670 - pentru persoane fizice/juridice române; sau b) printr-un instrument de garantare emis în conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari.In acest caz procentul de 30% din valoarea totala a garantiei de buna executie trebuie sa acopere perioada de garantie acordata lucrarii, la care se adauga un termen suplimentar de 30 de zile pentru organizarea si efectuarea receptiei finale a lucrarilor; sau c) prin retineri succesive din situatiile de plata. In acest caz contractantul are obligatia de a deschide un cont la dispozitia autoritatii,la Trezoreria Municipiului ………în termen de 5 zile lucratoare de la semnarea contractului, unde va depune o suma de minim 0,5% din valoarea totala a contractului, fara TVA. Restituirea garantiei de buna executie conform prevederilor HG nr.925/2006.
 
III.2)   CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1)   Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire  
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei  
 Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant: Formularul nr. 2 Certif. de participare cu oferta independenta;Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/tert sustinator: Formularul nr. 4 – Declaratia privind eligibilitatea – neîncadrarea în prevederile art.180 din OUG nr.34/2006). Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii: Declaratia privind neîncadrarea în prevederile art. 181 din OUG nr.34/2006 pentru ofertant/toti asociatii – Formular nr.5;Declaratia privind neîncadrarea în prevederile art.181 lit.a), c)1 si d) din OUG 34/2006 pentru tertul sustinator, daca este cazul – Formular nr.28. Persoanele juridice române vor prezenta: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general), eliberat de Ministerul Finantelor Publice – ANAF, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale, eliberat de primaria pe raza careia este stabilit op ec, din care sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. În cazul în care operatorii economici prezinta declaratia pe proprie raspundere prin care se confirma îndeplinirea cerintei de calificare privind plata impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, autoritatea contractanta îsi rezerva dreptul de a solicita ulterior prezentarea certificatelor de atestare fiscala, dupa caz.Persoanele juridice straine trebuie sa prezinte documente edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii în conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Pentru ofertantii nerezidenti se vor aplica prevederile art.182 din OUG nr.34/2006, cu modif.si compl.ulterioare. Din documentele prezentate trebuie sa reiasa ca nu exista obligatii scadente la plata in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor. Nota: Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant care se afla în oricare din situatiile prevazute de art.180 si art.181 din OUG nr.34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari, publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare, cu exceptia cazului în care ofertantul prezinta înlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente în domeniu. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii/subcontrantanti/tert sustinator: Formular nr. 26 – Declaratie pe proprie raspundere privind neîncadrarea în prevederile art. 69^1(evitarea conflictului de interese) din OUG nr. 34/2006, aprobata cu modif.si compl.ulterioare. Încadrarea în situatia prevazuta la art.69^1 din OUG nr.34/2006, atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante (conform art.3 lit.s^2) prin raportare la implicarea în procesul de achizitie publica sunt: Petru-Nicolae IOTCU-presedinte, Cristian-Ioan DRAGAN-administrator public, Romulus-Remus GUTU-vicepresedinte, Adrian-Florin TOLEA-vicepresedinte, Gheorghina-Mirela RIBOVICI-director executiv, Adrian NEDELCIU-director executiv, Cristian-Gheorghe CÎRLUGEA-director executiv adjunct, Nadia-Raluca LUCACI-sef serviciu, Liliana-Daniela TURJUC-sef serviciu, Daniel-Vasile JURJ - sef serviciu, Andrea Brigitte GLASER-consilier juridic, Ramona-Monica LUNCAN-consilier juridic, Silvia Elena BALINT- consilier juridic, Oana-Georgiana MICLE-consilier juridic, Diana-Otilia PUIA-consilier, Teodora Amelita TUDUR-consilier, Mirela-Leontina STANA-consilier, Livia DUMITRU-consilier, Nadina-Lacrimioara FOCSAN-consilier, Pavel ZAHORECZ-sef serviciu administrare drumuri si poduri, Mirela-Liana DANILA-consilier,Doina-Marioara DARAU-consilier, Flavius-Brutus Vlad-consilier, Florian GOILEAN-diriginte de santier, Marcel-Ionut COTOI-diriginte de santier, Gelu-Alin MORGOVAN-consilier, Mia CIUPERCEA-consilier, respectiv consilierii judeteni: Zeno-Catalin ACHIM, Aurel ARDELEAN, Gyorgy BOLONI, Simion BUDIU,Dorina-Rodica CHAMBRE, Valentin COVALIV, Vasilica DAMIAN,Daniel-Sorin DURUS,Dumitru-Florian ENACHIUC, Cristian FEIES,Ioan GLIGOR, Dacian-Alin HARLAU, Simona-Lucia IORGOVAN, Cornel-Stefan LUCACI,Ioan MICLE,Petru MOT, Daniel NEGREA, Mircea-Laurentiu ONEA,Caius-Mihai PARPALA,Cosmin-Nicolae PERETEATCU, Ioan PLAVETI, Garofita POPA, Mircea PURCARU, Gheorghe SABAU, Ioan-Gheorghe SECULI, Marius-Mircea SULINCEAN, Gyorgy SIPOS, Florin-Dan TRIPA, Ion ULICI,Teodor VESA. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza: Persoane juridice române: prezentarea Certificatului constatator eliberat de ONRC de pe lânga instanta competenta, care sa cuprinda informatii reale si actuale la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte informatii privind sediul social, punctele de lucru, administratorii societatii. Din certificatul constatator eliberat ONRC va rezulta obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Se permite dovedirea capacitatii de exercitare a activitatii profesionale si prin prezentarea certificatului constatator emis de catre ONRC în forma electronica, prin serviciul online InfoCert – https://portal.onrc.ro. Cerinte de calificare pentru ofertant/ toti asociatii pentru partea din contract pe care o realizeaza:Persoane juridice straine:Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Se vor prezenta documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, în conformitate cu prevederile legale din tara în care ofertantul este stabilit. Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic în curs.
Capacitatea economica si financiara  
 Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asocier: Se vor prezenta informatii privind cifra de afaceri globala. Se va completa Formularul nr.3: Fisa de „Informatii generale” Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala  
 Descriere: Cerinte de calificare pentru ofertant/ asociere: Ofertantul va prezenta lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, lista din care sa rezulte lucrari similare contractului ce urmeaza a fi atribuit. Se va completa Formularul nr. 8 – lista principalelor lucrari executate în ultimii 5 ani de activitate.,Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere: Se vor prezenta informatii privind personalul tehnic de specialitate de care dispune. Se vor completa: Formularul nr.11–declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere în ultimii 3 ani. Formular nr. 13- Lista/ informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru executia lucrarilor.,Cerinta de calificare pentru ofertant/ asociere: Ofertantul va prezenta informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari. Se va completa Formularul nr.15 -declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic (proprietate, chirie, alte forme de punere la dispozitie) pentru îndeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.,Ofertantul va prezenta informatii privind masurile de protectie a mediului pe care le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de servicii/lucrari. Se va completa Formularul 16 - declaratie privind respectarea masurilor de protectie a mediului. Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta sistemul de management de mediu în conformitate cu SR EN ISO 14001:2004 (SR EN ISO 14001:2005) sau echivalent, pentru activitatile care vor face obiectul contractului. Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru pentru partea din contract pe care o realizeaza. Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota 3: Cerinta privind certificarea ISO 14001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Nota 4: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/ dovezile indeplinesc cerinta solicitata.,Cerinte de calificare pentru ofertant/toti asociatii: Se va prezenta Certificatul de implementare a sistemului de management al calitatii potrivit standardului ISO 9001/2008 sau echivalent, pentru activitatile care vor face obiectul contractului. Nota 1: Daca un grup de operatori economici depune o oferta comuna, cerinta se demonstreaza individual de catre fiecare membru pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 2: Certificate/documente edificatoare solicitate trebuie sa fie valabile la data limita de depunere a ofertelor. Nota 3: Cerinta privind certificarea ISO 9001 sau echivalent nu poate fi indeplinita prin intermediul unei alte persoane (tertul sustinator).Nota 4: In cazul in care operatorul economic nu detine un certificat de calitate asa cum este solicitat, acesta poate prezenta orice alte probe sau dovezi, in masura in care probele/dovezile indeplinesc cerinta solicitata. Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
 
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1)   Procedura
IV.1.1)   Tipul procedurii Cerere de oferta
IV.1.2)   Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2)   Criterii de atribuire
IV.2.1)   Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
 
IV.2.2)   Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3)   Informatii administrative
IV.3.1)   Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2)   Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3)   Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4)   Data limita de depunere a ofertelor: 11.08.2015 15:00
IV.3.5)   Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6)   Data limita de valabilitate a ofertei: 120 zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1)   Mod de finantare
VI.1.1)   Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2)   Tip de finantare: Fonduri bugetare