ROMÂNIA
JUDEŢUL ARAD
CONSILIUL JUDEŢEAN
HOTĂRÂREA NR.
152
din
19.11.2004
privind aprobarea statelor de funcţii pentru personalul nedidactic din
unităţile de învăţământ special
Consiliul Judeţean Arad;
Având în vedere:
– referatul nr. 4563/08.11.2004 al Biroului Gestiune Resurse Umane şi Salarizare prin care se propune aprobarea statelor de funcţii pentru unităţile de învăţământ special; – prevederile art.1 din HG 538/2001 privind aprobarea normelor metodologice pentru finanţarea învăţământului preuniversitar de stat;
– prevederile HG 174/2003 privind modificarea art.25 din anexa la HG 538/2001 – articol unic;
– prevederile HG nr.586/1990 privind unele măsuri de îmbunătăţire a activităţii de ocrotire, instruire şi recuperare a copiilor şi tinerilor handicapaţi şi a celor orfani – anexa I;
– prevederile art.1 lit.b din OUG nr.123/2004 privind creşterile salariale ce se vor acorda personalului din sectorul bugetar în anul 2004;
– prevederile art.104 alin.(1) lit.b din Legea nr. 215/2001;
În temeiul art.109 din Legea 215/2001, privind administraţia publică locală,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1
.- Se aprobă statele de funcţii pentru anul şcolar 2004 – 2005, elaborate în baza normativelor legale în vigoare, pentru următoarele unităţi de învăţământ special: Şcoala specială Şiria – 2 posturi , Şcoala specială Vărădia de Mureş- 1,5 posturi , Şcoala specială clasele I-VIII Arad – 25 posturi , Centrul şcolar Arad – 22,5 posturi, Centrul şcolar Ineu – 12 posturi, totalizând un număr de 63 posturi, prezentate în anexele 1-5 la prezenta hotărâre.
Art.2.-
Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Gestiune Resurse Umane şi Salarizare al Consiliului Judeţean Arad prin personalul de resort din fiecare unitate de învăţământ special.
PREŞEDINTE, ARH.GHEORGHE SECULICI | CONTRASEMNEAZĂ: SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI, |
Modul de votare:
Reprezentare vot | Total voturi | |
pentru | voturi | |
contra | voturi | |
abțineri | voturi | |
absenți | voturi | |
nu au votat | voturi |
Vot detaliat:
Crt | Consilier | Vot |
---|