ROMÂNIA
JUDEŢUL ARAD
CONSILIUL JUDEŢEAN
HOTĂRÂREA NR.
77
din
06.10.2000
privind modificarea structurii de personal, a organigramei
şi suplimentarea funcţiilor publice în aparatul propriu al C.J.Arad
Consiliul Judeţean Arad;
Având în vedere :
– H.C.J.Arad nr. 73 din 22.08.2000 , articol 2 aliniat 2, prin care ” activitatea aferentă autorizării liberei iniţiative din cadrul Serviciului public judeţean de promovare turism şi liberă iniţiativă, trece în structura aparatului propriu al Consiliului Judeţean Arad – Direcţia Coordonare „;
– referatul nr 3661 din 21.08.2000 , prin care delegaţia permanentă aprobă poziţionarea Serviciului Autorizări Liberă Iniţiativă în cadrul Direcţiei Coordonare, în locul Compartimentului Secretariat şi modificarea structurii de personal a acestuia;
– referatul nr. 4279 din 25.09.2000 al Serviciului Gestiune şi Mobilitate Resurse Umane , prin care se arată care este structura Serviciului Autorizări Liberă Iniţiativă şi celelalte modificări în structura de personal al Consiliului Judeţean Arad;
– prevederile art. 63 litera l din Legea nr. 69/1991, republicată în 1996, privind administraţia publică locală;
– prevederile art. I, punct 4 ale H.G. nr. 157/1999;
– prevederile Legii nr. 188/1999 şi ale O.U.G. nr. 82/2000 prin care se arată că stabilirea funcţiilor publice de conducere şi de execuţie din cadrul aparatului propriu se face la propunerea preşedintelui consiliului judeţean , pri hotărâre a consiliului judeţean şi cu avizul Agenţiei Naţionale a Funcţionarilor Publici;
– H.C.J.Arad nr. 63 din 21.07.2000 privind stabilirea funcţiilor publice din aparatul propriu al Consiliului Judeţean Arad.
În temeiul art. 66 din Legea nr. 69/1991, republicată în 1996, privind administraţia publică locală,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1 Statul de funcţii şi organigrama pentru aparatul propriu al C.J.Arad, aprobat prin H.C.J.Arad nr. 62 din 21.07.2000 se modifică după cum urmează :
– la Direcţia Coordonare în locul Compartimentului Secretariat se poziţionează Serviciul Autorizări Liberă Iniţiativă , format din 3 posturi cu studii superioare ( 2 posturi cu GPIA şi un post cu GPI ), 3 posturi cu studii medii ( 2 posturi cu TPIA şi un post cu TPII ) şi un post de secretar-dactilograf ( TPI );
– la Direcţia Juridică şi Administraţie Locală, la Serviciul Coordonare Consilii Locale, postul de inspector TPIA se înlocuieşte cu postul de secretar-dactilograf TPII, de la fostul Compartiment Secretariat.
Modificările de mai sus sunt cuprinse în anexele nr. 1 şi 2.
Art.2 Funcţiile publice de conducere şi de execuţie aprobate prin H.C.J.Arad nr. 63 din 21.07.2000 se suplimentează cu 5 funcţii publice ( o funcţie publică de conducere şi 4 funcţii publice de execuţie pentru Serviciul Autorizări Liberă Iniţiativă ) şi o funcţie publică de conducere de Şef Birou Urmărire P roiecte de Dezvoltare. Totalul funcţiilor publice de execuţie din cadrul C.J.Arad devine 133, din care 32 funcţii publice de conducere.
Noua structură a funcţiilor publice de execuţie şi de conducere a aparatului propriu al Consiliului Judeţean Arad este cuprinsă în anexa nr. 3/a, iar echivalarea pentru noua structură a funcţiilor publice este cuprinsă în anexa nr. 3/b.
Art.3
Prevederile prezentei hotărâri se vor duce la îndeplinire prin Serviciul Gestiune şi Mobilitate Resurse Umane al Consiliului Judeţean Arad.
PREŞEDINTE, CAIUS PARPALĂ | CONTRASEMNEAZĂ: SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI, |
File Name |
---|
077_0610_anexa.xls |
Modul de votare:
Reprezentare vot | Total voturi | |
pentru | voturi | |
contra | voturi | |
abțineri | voturi | |
absenți | voturi | |
nu au votat | voturi |
Vot detaliat:
Crt | Consilier | Vot |
---|