- Consiliul Judetean Arad
- Informații utile
- Accesul liber la informatiile de interes public
- Buletine informative
- Buletin informativ 2019
Buletin informativ 2019
BULETIN INFORMATIV 2019
privind informaţiile de interes public conf. Legii nr. 544/2001
A. ACTELE NORMATIVE CARE REGLEMENTEAZĂ ORGANIZAREA ŞI FUNCŢIONAREA CONSILIULUI JUDEŢEAN ARAD
• Legea administraţiei publice locale nr.215/2001 modificată şi completată;
• Legea nr.67/2004 pentru alegerea autorităţilor administraţiei publice locale, publicată în Monitorul Oficial al României nr.271/2004(abrogă Legea nr.70/1991), republicată în MO nr.333/17.05.2007
• Legea nr. 393/2004 privind Statutul aleşilor locali
• Ordonanţa Guvernului nr.35/2002 pentru aprobarea Regulamentului cadru de organizare şi funcţionare a consiliilor locale, publicată în Monitorul Oficial al României nr.90/2002, aprobată şi modificată prin Legea nr.673/2002;
• Ordonanţa Guvernului nr.53/2002 privind Statutul cadru al unităţii administrativ teritoriale, publicată în Monitorul Oficial al României nr.633/2002, aprobată prin Legea nr.96/2003;
• Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 29 din 27.02.2004 privind aprobarea Statutului judeţului Arad;
• Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 7 din 28.06.2016 privind aprobarea Regulamentului funcţionare al Consiliului Judeţean Arad;
• Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr.2 din 22.06.2016 privind validarea mandatelor consilierilor aleşi în Consiliul Judeţean Arad ;
• Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr.3 din 22.06.2016 privind constituirea legală a Consiliului Judeţean Arad ;
• Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr.6 din 22.06.2016 privind alegerea vicepreşedinţilor Consiliului Judeţean Arad
B. STRUCTURA ORGANIZATORICĂ
Structura organizatorică a aparatului propriu al Consiliului Judeţean Arad a fost aprobată prin Hot. C.J.A nr. 80/23.03.2019.
Adresa la care poate fi consultată: http://www.cjarad.ro/organizare/organigrama/1-organigrama-cj-arad.html
PROGRAM DE FUNCŢIONARE
Working Hours
LUNI- MARŢI- MIERCURI – JOI-VINERI
(Monday- Tuesday - Wednesday – Thursday - Friday)
08:00-16:00
8:00 a.m. – 4:00 p.m.
PROGRAM DE AUDIENŢE
Audience schedule
PREŞEDINTE - LUNI - înscrieri la (Registration for President )
Monday Cam.7 P
CIONCA IUSTIN h 11:00 11:00 a.m.
VICEPREŞEDINTE - MARŢI - înscrieri la (Registration for Vice President) Tuesday Cam.7 P
BÎLCEA OVIDIU SERGIU h10:00 10:00 a.m.
VICEPREŞEDINTE - MIERCURI - înscrieri la (Registration for Vice President) Wednesday Cam.7 P
CADAR RĂZVAN OLIMPIU h 11:00 11:00 a.m.
SECRETARUL JUDEŢULUI - JOI- înscrieri la (Registration for County Secretary) Tuesday Cam.7 P
LUPU SILVANA DANIELA h 14:00 2:00 p.m.
telefon programare audiențe - Comp. IRP MM : 0357 731 152
0357 731 189
Asigurarea transparenţei decizionale şi a liberului acces la informaţiile de interes public se face în condiţiile şi cu respectarea Legii nr.544/2001 şi Legii nr.52/2003, precum şi a măsurilor stabilite prin Hot. C.J.A. nr.330/30.10.2009
C. CONDUCEREA CONSILIULUI JUDEŢEAN ARAD
1. Cionca Arghir Iustin Marin – preşedinte
2. Bîlcea Ovidiu Sergiu – vicepreşedinte
3. Cadar Răzvan Olimpiu – vicepreşedinte
4. Lupu Silvana Daniela – secretar al judeţului Arad
5. Stoian Gheorghe – administrator public
6. Aurel Petrica – director executiv – Direcţia Administraţie Publică
7. Ciubotaru Ioan Răzvan - director executiv – Direcția Tehincă Investiții
8. Graur Viorica – director executiv adjunct – Direcția Tehincă Investiții
9. Cîrlugea Cristian Gheorghe– director executiv adjunct – Direcţia Tehnică Investiţii
10. Ene Florin Răzvan – șef serviciu – Serviciul Administrare Drumuri și Poduri – Direcţia Tehnică Investiţii
11. Vîrvescu Florian Corneli – arhitect șef - Direcția Arhitect Șef
12. Fugătă Valentin Mircea - șef serviciu– Serviciul Urbanism, Amenajarea Teritoriului și Banca de Date Urbane GIS
13. Ribovici Gheorghina Mirela – director executiv – Direcţia Economică
14. Turjuc Liliana Daniela – director executiv adjunct – Direcţia Economică
15. Floruncuţ Nicoleta Cristina – șef serviciu – Serviciul Buget – Direcţia Economică
16. Gherman Mărioara – șef serviciu – Serviciul Venituri – Direcţia Economică
17. Todor Maria – șef serviciu contabilitate – exercitare temporară – Direcţia Economică
18. Buda Dan Florin - șef serviciu – Serviciul Guvernanță Corporativă și Ajutor de Stat și Transport
19. Popa Olimpia Neliana – șef serviciu – Serviciul Corp Control
20. Grozi Valy Valentina – șef birou – Biroul Audit Intern
21. Chiricheu Gabriela Cornelia – director executiv - Direcţia Programe de Dezvoltare
22. Cojocarru Alisa Elena– șef serviciu - Serviciul Proiecte cu Finanțare Internațională - Direcţia Programe de Dezvoltare
23. Ando Andrei – director executiv - Direcţia Comunicare şi Strategii
24. Arcereanu Gabriela – șef serviciu – Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat – Direcția Tehnică Investiții
25. Pop Consuela – șef serviciu-Serviciul Cooperare Instituţională şi Relaţii Externe - Direcţia Comunicare şi Strategii
26. Bondor Flavius – șef serviciu – Serviciul Administrativ
27. Iancu Lenuţa – șef serviciu – Serviciul Gestiune Resurse Umane
28. Micle Oana Georgiana – șef serviciu – Serviciul Achiziţii Publice
29. Jurj Daniel – șef serviciu – Serviciul Juridic Contencios Administrativ
30. Şeran Mihai Graţian – șef serviciu – Serviciul Managementul
Spitalelor
31. Noghiu George Eugen – șef birou – Biroul Control Utilizare Drumuri Județene – Direcția Tehnică Investiții
32. Tătar Daliana Lorena – șef serviciu – Serviciul Centrul Naţional de Informare şi Promovare Turistică a Judeţului - Direcţia Comunicare şi Strategii
- Comp. Informare, Relații Publice și Mass Media – tel. 0357 731 152/189 :
- Ozarchevici Mihaela
- Lovas Monica
D. COORDONATELE DE CONTACT
Consiliul Judeţean Arad
Str. Corneliu Coposu nr.21
telefon: 0357/731 100 - centrala
0357/731 111- secretariat preşedinte Cionca I.
0357/731 112-secretariat vicepreşedinte Bîlcea S.
0357 731 111-secretariat vicepreşedinte Cadar R.
0357/731 124-secretariat administrator pulic, Stoian G.
Fax-uri: 0357/731 288 – registratură C.J.
0357/731 280 - nr. tel.fax secretariat preşedinte Cionca I.
0357/731 281 - nr. tel.fax secretariat vicepreşedinte Bîlcea S.
0357/731 270 - nr. tel.fax secretariat administrator pulic, Stoian G.
e-mail: consiliu@cjarad.ro
Pagina Web a Consiliului Judeţean Arad: http://www.cjarad.ro
E. BUGETUL ŞI BILANTUL CONTABIL
Bugetul pe anul 2019 aprobat prin Hot. C.J. nr.102/08.04.2019
Bilanţul contabil încheiat la 31.12.2018
F. DOCUMENTELE DE INTERES PUBLIC
- Rapoartele anuale de activitate ale Consiliului Judetean Arad
- Rapoartele anuale de activitate ale instituţiilor şi serviciilor publice de sub autoritatea Consiliului Judeţean Arad
- Rapoartele anuale de activitate ale compartimentelor de specialitate din aparatul propriu al Consiliului Judeţean Arad şi raportul privind inventarierea anuală a bunurilor
- Rapoartele de activitate ale consilierilor judeţeni
- Declaraţiile de avere ale consilierilor judeţeni şi funcţionarilor publici.
- Hotărârile Consiliului Judeţean Arad şi dispoziţiile cu caracter normativ ale preşedintelui consiliului judeţean
- Programele şi strategiile adoptate de Consiliul Judeţean Arad
- Acordurile şi protocoalele de cooperare şi asociere ale Consiliului Judeţean Arad cu autorităţi ale administraţiei publice din ţară şi străinătate
- Organigramele şi statele de funcţii ale aparatului propriu, precum şi ale instituţiilor şi serviciilor publice de sub autoritatea Consiliului Judeţean Arad
- Regulamentul de organizare şi funcţionare a Consiliului Judeţean Arad şi regulamentele de organizare şi funcţionare a instituţiilor şi serviciilor publice de sub autoritatea Consiliului Judeţean Arad
- Inventarul bunurilor din domeniul public al judeţului Arad, precum şi al municipiilor, oraşelor şi comunelor din judeţul Arad
- Bugetul propriu al Consiliului Judeţean Arad, bilanţul contabil şi contul de încheiere al exerciţiului bugetar
- Lista planurilor urbanistice PUG, PUZ, PUD şi a planurilor de amenajare a teritoriului PATJ, avizate de C.J. Arad (se postează anual pe site-ul C.J.Arad)
- PAT Judetean aprobat de C.J. Arad (se posteaza pe site-ul C.J. Arad)
- Lista certificatelor de urbanism şi autorizaţiile de construire, emise de C.J. Arad. (se postează anual pe site-ul C.J.Arad)
- Lista investiţiilor proprii şi a celor ale instituţiilor şi serviciilor publice de sub autoritatea Consiliului judeţean Arad, finanţate din bugetul C.J.A.
- Agenda principalelor manifestări cultural-artistice şi sportive.
- Procesele - verbale şi înregistrarile privind şedintele publice ale Consiliului Judeţean Arad.
G. DOCUMENTELE PRODUSE ŞI/SAU GESTIONATE
Biroul Gestiune Resurse Umane – tel. serv. 0357/731 125
Documente produse și gestionate:
- Statul de personal / statul de funcţii pentru aparatul de specialitate şi actele administrative de numire, promovare, modificare şi încetare a raporturilor de serviciu/ raporturile de muncă precum şi referatele aferente
- Dosarele profesionale/ personale ale angajaţilor, documentaţie privind perioada de debut funcţionari publici şi perioada de stagiu pentru personalul contractual
- Contractele individuale de muncă şi actele adiţionale aferente, Registrul de evidență al salariaților în format electronic, contractele de management și actele adiționale
- Proiectele de hotărâre privind statele de funcţii, organigrama şi regulamentul de organizare şi funcţionare pentru aparatul de specialitate;
- Dispoziţii şi referate privind acordarea claselor succesive de salarizare şi constituire echipe proiect
- Proiectele de hotărâre privind statele de funcţii, organigrama şi regulamentul de organizare şi funcţionare pentru instituţiile subordonate
- Documente privind modificările în structura organizatorică a aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Arad, planul de ocupare a funcţiilor publice, Registrul de evidență al funcționarilor publici în format electronic și Portalul de management al funcților publice și al funcționarilor publici;
- Dosare de pensionare
- Fişe de post şi rapoarte de evaluare ale funcţionarilor publici şi personalului contractual
- Dosarele de concurs (recrutare şi promovare) ale funcţionarilor publici şi personalului contractual
- Evaluarea anuală/finală a managerilor instituţiilor de cultură și dosarele concursurilor de proiecte de management la instituțiile publice de cultură subordonate instituției
- Raportări ANAF (formular M500)
- Declaraţii de avere şi declaraţii de interese
- Regulamentul intern, codul de conduită etică şi profesională al funcţionarilor publici, raportările trimestriale / semestriale şi raportul de activitate anual
- Documentaţia privind perfecţionarea profesională a salariaţilor;
- Documente privind fundamentarea cheltuielilor cu salariile în vederea elaborării bugetului consiliului județean, dări de seamă statistice, contracte prestări servicii și documentele adiționale, programarea concediilor de odihnă şi condica de prezenţă
- Documentele privind controlul intern managerial şi procedurile operaţionale
- Documentaţie verificare Camera de Conturi, Biroul Audit Intern, Note de constatare privind realizarea operaţiunilor efectuare în cadrul Serviciului Gestiune Resurse Umane
- Corespondenţă intern – extern specifică Serviciului Gestiune Resurse Umane, adeverinţe vechime pentru salariaţii Consiliului Judeţean Arad
- Documentaţie privind constituirea comisiei de disciplină şi a comisiei paritare, rapoarte privind cercetarea disciplinară
- Inventare şi procese verbale de predare primire a documentelor la arhiva instituţiei.
Documente de interes public:
- Organigrama, statul de funcţii și regulamentul de organizare şi funcţionare pentru aparatul de specialitate al Consiliului Județean Arad;
- Declarațiile de avere și de interese pentru personalul angajat în funcții publice precum și a personalului angajat în regim contractual pe funcții de conducere
- Codul de conduită etică şi profesională al funcţionarilor publici şi personalului contractual din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Arad
- Regulamentul intern pentru aparatul de specialitate din cadrul Consiliului Județean Arad
- Situația drepturilor salariale stabilite potrivit legii, precum și alte drepturi prevăzute de acte normative
- Documente privind organizarea și desfășurarea concursurilor de recrutare/ promovare pentru ocuparea posturilor vacante/ temporar vacante din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Arad
- Documente privind organizarea și desfășurarea concursurilor de proiecte de management la instituțiile publice de cultură subordonate instituției
- Documente privind organizarea și desfășurarea evaluării anuale/finale a managementului realizat de managerii instituţiilor publice de cultură subordonate instituției.
Direcția Economică – tel.serv. 0357 731 126
Serviciul Buget – tel. 0357 731 209
Documente produse și gestionate:
- Proceduri Operaționale pentru principalele activități ale serviciului
- Proiecte de hotărâri și referate privind adoptarea, modificarea prin virări de credite și rectificarea Bugetului general de veniuri și cheltuieli al Județului Arad
- Proiecte de hotărâre și referate privind aprobarea contului de execuție
- Proiecte de hotărâre și referate privind aprobarea utilizării excedentului bugetar al anilor precedenți pentru finanțarea cheltuielilor secțiunii de dezvoltare
- Cereri de deschidere de credite bugetare
- Dispoziții bugetare de repartizare/retragere credite bugetare
- Note justificative pentru deschiderea creditelor bugetare
- Raportări financiare lunare
- Ordine de plată pentru transferurile acordate din bugetul local, contribuții la salarizarea personalului neclerical si sprijin financiar acordat unităților de cult aparținând cultelor religioase recunoscute din România
- Fise de cont
- Note contabile
- Proces verbal de predare-primire a documentelor în vederea arhivării dosarelor din cadrul serviciului Buget
Documente de interes public:
- Bugetul local de venituri și cheltuieli al Județului Arad
- Bugetul instituțiilor publice și activităților finanțate integral sau parțial din venituri proprii
- Bugetul creditelor interne
- Situații financiare trimestriale și anuale (bilanț, contul de rezultat patrimonial, situația fluxurilor de trezorerie, situația modificărilor în tructura activelor/capitalurilor, anexe la situații financiare, care includ politici contabile și note explicative și contul de execuție bugetară)
- Raportul de activitate al Serviciului Buget
Comp. Salarizare – tel. 0357 731 117/108
Documente produse și gestionate:
- State de plată lunare atât pentru apartul propriu cât și pentru consilierii județeni și membrii ATOP
- Declarația privind obligațiile de plată a contribuțiilor sociale, impozitului pe venit și evidența nominală a persoanelor asigurate
- Declarația privind obligațiile de plată la bugetul de stat
- Note de fundamentare Buget cu privire la salarizare, deschideri de credite, Ordine de plată
- Anexa1,2,3,Angajamente, Propunere de Angajare, Ordonanțare
- Adeverințe privind veniturile salariale eliberate persoanelor care solicită aceste adeverințe
- Dări de seamă, referate, situații lunare, trimestriale și anuale specifice.
- Raport de activitate.
Documente de interes public:
Serviciul Contabilitate – tel. 0357 731 165
Documente produse și gestionate:
- Dispozițiile președintelui CJA
- Situaţii financiare (bilanţ, execuţia bugetară, anexe la bilanţ)
- Raport anual de activitate
- Propunere de angajare a unei cheltuieli
- Angajament bugetar individual/global
- Ordonanţări de plată
- Note de comandă sau contracte
- Ordine de plată pentru toate celelalte plăţi efectuate prin trezorerie sau bănci
- Dispoziţii de plăţi/încasări prin casă
- Cec pentru încasarea banilor din trezorerie
- Foi de vărsământ pentru depunere de numerar în trezorerie
- Lista de investiţii pentru trezorerie
- Deschiderea de finanţare a investiţiilor
- Notele contabile
- Factura furnizor
- Balanţa de verificare sintetică
- Balanţe de verificare analitice
- Balanţe analitice cantitativ valorice a stocurilor de materiale, obiecte de
- Inventar şi materiale
- Registrul jurnal
- Registrul de inventar
- Inventarul stocurilor pentru obiecte de inventar
- Inventarul stocurilor de materiale
- Referate privind solicitări de alocări sume în bugetul CJA
- Angajamente legale pentru contractele de investiții
- Acte justificative privind operaţiunile financiare şi contabile.
Documente de interes public:
- Dispozițiile președintelui CJA
- Situaţii financiare (bilanţ, execuţia bugetară, anexe la bilanţ trimestriale și anuale)
- Raport anual de activitate.
Serviciul Venituri – tel. 0357 731 220
Documente produse și gestionate:
- Fișe de cont sintetice și analitice
- Ordine de plată pentru plăți efectuate prin trezorerie sau bănci
- Note contabile
- Balanță de verificare sintetică
- Balanță de verificare analitică
- Registrul jurnal
- Propunere de angajare a unei cheltuieli (anexa 1)
- Angajament bugerar individual (anexa 2)
- Ordonanțare de plată ( anexa 3).
Documente de interes public:
- Raport anual de activitate
- Hotărârile Consiliului Județean Arad și dispozițiile cu caracter normativ al președintelui consiliului județean
- HG 640/2017 pentru aprobarea Programului pentru școli al României
- Informare privind aplicarea prevederilor HG 640/2017.
Comp. Datorie Publică – tel. 0357 731 120
Documente produse și gestionate:
- Referate de specialitate cu privire la contractarea/ modificarii de obiective/autorizare a contratelor de imprumut, cf.plan de achizitie si investitii
- Documentatie pentru banci pt. contractarea imprumuturilor si a actelor aditionale aferente.
- Cereri pentru autorizarea contractarii/garantarii unei finantari rambursabile interne/externe, sau notificari cu privire la modificare documentatie prevazuta in anexa nr.1 HG 9/2007 pt.obtinere autorizare CAIL, Hotărâri ale Comisiei de Autorizare a Imprumuturilor locale
- Contracte de credite/garantare a imprumuturilor si acte adtionale aferente, Cereri de tragere credite cu documentatia aferenta
- Anexa1,2,3,Angajamente, Propunere de Angajare, Ordonantare
- Note de fundamentare Buget cu privire la datoria publica locala, deschideri de credite, Ordine de plata
- Situatie calcul grad de indatorare, situatia cu date privind Serviciul datoriei Publice, anexa 1.4, anexa 1.5 cf HG 9/2007, HG 665/2011, HG 145/2008, Registru de evidenta a datoriei publice locale si Subregistrul garantiilor locale pentru imprumuturi externe acordate de autoritatea administratiei publice locale
- Situatie lunara M.F.P. privind finantarea rambursabila contractata direct de catre Judetul Arad, cf Ord 1059/2008, Ord.672/15.05.2012
- Rapoarte de activitate anuala, Registrul riscurilor la nivelul Comp.Datorie Publica, Chestionar de autoevaluare a stadiului de implementare a standardelor de control intern/managerial, Plan de actiune anual pentru Stabilirea unui sistem de monitorizare a desfasuarii activitatilor din structura obiectivelor directii de actiune
- Proceduri, Registrul procedurilor.
Documente de interes public:
- Hotărârile Consiliului Județean Arad și dispozițiile cu caracter normativ al președintelui consiliului județean
- Registrul de evidenta a datoriei publice locale
- Subregistrul garantiilor locale pentru imprumuturi externe acordate de autoritatea administratiei publice locale
- Informatii de identificare a imprumutului extern garantat de autoritatea administratiei publice locale
- Anexa nr.1 Calcul grad de indatorare a bugetului local in urma contractarii/garantarii de finantari rambursabile cf. HG 9/2007 si HG 665/2011
- Anexa nr.1.4 Situatia privind Serviciul datoriei publice locale cf. HG 9/2007 si HG 665/2011
- Anexa nr.1.5 Situatia imprumuturilor interne si/sau externe contractate si/sau garantate cf. HG 9/2007 si HG 665/2011
- Date privind Serviciul datoriei publice locale cf.HG 145/2008.
Comp. Executare Silită – tel. 0357 731 219
Documente produse și gestionate:
- Titluri executorii şi somaţii, adrese de înfiinţare a popririi disponibilităţilor băneşti şi adrese de înfiinţare a popririi la terţi
- Adrese însoțite de documentația aferentă, către Primăriile în a căror raza de competență administrativ- fiscală se află debitorul
- Adrese privind înființarea popririlor judecătorești primite de către Judeţul Arad în calitate de terţ poprit şi punerea în executare a acestora
- Decizii de restituire a sumelor de la bugetul local, conform Sentințelor civile rămase definitive și a Deciziilor judecătorești
- Referate privind punerea în executare a Sentințelor civile rămase definitive, prin care s-a dispus restituirea sumelor achitate în contul de venituri al CJA, în urma anulării proceselor verbale de sancționare și constatare a contravențiilor încheiate de către serviciile și compartimentele CJA
- Adrese privind solicitările primite referitoare la veniturile provenite din impozitele pe mijloacele de transport cu masa totală autorizată egală sau mai mare de 12 tone
- Notificarea și înscrierea la masa credală privind deschiderea procedurii generale a insolvenței
- Referate de necesitate
- Propunere de angajare a unei cheltuieli (anexa 1)
- Angajament bugetar individual (anexa 2)
- Ordonanțare de plată (anexa 3).
Documente de interes public:
- Raportul anual de activitate.
Comp. Evidența Patrimoniului – tel. 0357 731169/159
Documente produse și gestionate:
• Hotărâri CJA
• Dispoziții președinte CJA
• Raport anual de activitate
• Inventarul bunurilor din domeniul public al județului Arad (al activelor fixe corporale, necorporale și financiare)
• Proces-verbal de scoatere din funcțiune a mijlocului fix/de declasare a unor bunuri
• Proces-verbal de recepție a mijlocului fix
• Proces-verbal de punere în funcțiune a mijlocului fix
• Acte justificative privind operaţiunile financiare şi contabile.
• Fişe de cont sintetice şi analitice ale mijlocelor fixe
Documente de interes public:
• Hotărâri CJA
• Dispoziții președinte CJA
• Raport anual de activitate
• Inventarul bunurilor din domeniul public al județului Arad ( al activelor fixe corporale, necorporale și financiare).
Serviciul Guvernanță Corporativă, Ajutor de Stat și Transport – tel. 0357 731 214
Documente produse și gestionate:
- Documente privind selecţia membrilor în consiliul de administraţie la societăţile comerciale, regiile autonome la care Judeţul Arad este unic acţionar sau acţionar majoritar
- Formularul S1100 –Monitorizarea aplicării prevederilor O.U.G. 109/2011 de către intreprinderile publice
- Contracte de mandat încheiate între Consiliul Judeţean Arad şi membrii consiliului de administraţie la societăţile comerciale, regiile autonome la care Judeţul Arad este unic acţionar sau acţionar majoritar.
- Proiecte de hotărâri şi referate
- Rapoarte, analize,informări.
Documente de interes public:
- Raport privind activitatea Regiilor Autonome şi Societăţilor Comerciale la care Unitatea Administrativ Teritorială Judeţul Arad, deţine o participaţie majoră.
Compartiment Control Intern Managerial – tel. 0357 731 124
Documente produse și gestionate:
- Registrul riscurilor - Toate activităţile şi acţiunile iniţiate şi puse în aplicare în cadrul procesului de gestionare a riscurilor sunt riguros documentate, iar sinteza informaţiilor/datelor şi deciziilor luate în acest proces este cuprinsă în documentul numit -Registrul riscurilor, document care atestă că în cadrul entităţii publice există un sistem de management al riscurilor şi că acesta funcţionează
- Registru proceduri de sistem
elaborate la nivelul CJA
- Registru procedure operaționale elaborate la nivelul CJA
- Proceduri de sistem
- Situația sintetică a rezultatelor autoevaluării sistemului de CIM
- Anexa 3.I
- Raport anual asupra sistemului de control intern/managerial.
Documente de interes public:
- Program de dezvoltare a sistemului de control intern managerial al CJA- Elaborare anuală
- Programul de dezvoltare a SCIM conține obiectivele, acțiunile, responsabilitățile, termenele, precum și alte componente ale măsurilor de implementare a SCIM.
Serviciul Corp Control – tel. Serv. 0357 731 157
Documente produse și gestionate:
- Rapoarte
- Note
- Sinteze
- Studii
Biroul Audit Intern – tel. serv. 0357 731 260
Documente produse și gestionate:
- Normele proprii privind exercitarea activităţii de audit public intern în cadrul Consiliului judeţean Arad
- Planul anual și multianual de audit intern
- Raportul anual de activitate
- Rapoartele de audit întocmite în urma misiunilor efectuate
- Procedurile specifice activităţii de audit intern care stau la baza rapoartelor de audit, conform HG nr.1086/2013 privind exercitarea activităţii de audit public intern
- Carta auditului public intern
- Procedurile operaţionale privind activitatea de audit intern din cadrul Consiliului Județean Arad.
Direcția Comunicare și Strategii
Comp. Informare, Relații Publice și Mass media– tel.serv. 0357 731 152/189
Documente produse și gestionate:
- Documente privind activitatea de comunicare şi relaţii publice
- Documentaţii privind soluţionarea petiţiilor
- Documentaţii privind activitatea de liber acces la informaţiile de interes
public, conform legii.
- Documente privind activitatea ATOP Referate de specialitate
- Referate
- Ordonanţări de plată
- Proiecte de hotărâri şi documentaţii pentru fundamentarea acestora
- Rapoarte, analize, informări
- Materiale pentru campanii
- Comunicate de presă
- Monitorul oficial al judeţului
- Fișe de post
- Declarații de avere
- Pontaje.
Documente de interes public:
- Rapoartele anuale de activitate ale Consiliului Judetean Arad
- Rapoartele anuale de activitate ale instituţiilor şi serviciilor publice de sub
autoritatea Consiliului Judeţean Arad
- Rapoartele de activitate ale consilierilor judeţeni
- Buletinul informativ
- Programele şi strategiile adoptate de Consiliul Judeţean Arad.
Compartimentul Analiză Informatică – tel. 0357 731 243
Documente produse și gestionate:
- Referate
- Adrese și Note Interne
- Note de fundamentare privind cuprinderea în bugetul anual a sumelor necesare în realizarea obiectivelor propuse în cadrul compartimentelui
- Caiete de Sarcini
- Cerere pentru deschiderea de credite
- Propuneri de angajare a unei cheltuieli – Anexa 1
- Angajament bugetar Individual/Global – Anexa 2
- Ordonanțare de plată – Anexa 3
- Comandă
- Proces verbal de recepție
- Cererea de mobilizare la locul de muncă
- Control Managerial Intern
- Fișa postului
- Rapoarte de activitate
- Rapoarte de evaluare
- Declarații de Avere și de Interese.
Documente de interes public:
- Bugetul anual aprobat și centralizat la Serviciu Buget din cadrul Direcției Economice
- Programul Anual al Achizițiilor publice centralizat la Serviciul Achiziții publice.
Serviciul Centrul Naţional de Informare şi PromovareTuristică a Judeţului Arad – tel. serv.Centru 0728 116 412
Documente produse și gestionate:
- Referate de necesitate
- Caiete de sarcini
- Adrese interne și/sau cereri în cadrul instituției Consiliul Județea Arad
- Adrese căte alte autorități publice sau agenți economici
- Ordonanțări de plată
- Cereri de concediu
- Rapoartele anuale de evaluare ale personalului SCNIPT.
Documente de interes public:
- Circuitele turistice și informațiile despre obiectivele turistice din județul Arad publicate pe www.cniptarad.ro
- Informațiile turistice publicate pe paginile de Facebook administrate de Serviciul Centrul Național de Informare și Promovare Turistică al Județului Arad: Turism Arad, pagina ” Centrul Național de Informare și Promovare Turistică al Județului Arad”, pagina ”Visit Arad”.
Serviciul Cooperare Instuţională şi Relaţii Externe - tel. serv. 0357 731 188
Documente produse și gestionate:
- Acte privind corespondența cu regiunile partenere
- Invitații de participare la evenimente, târguri, expoziţii, conferinţe, etc. care au loc în judeţul Arad
- Documente de colaborare în domeniul economic, cultural, sportiv, etc. şi asigură participarea la evenimente, pe bază de reciprocitate
- Documentaţii legate de asigurarea sosirii delegaţiilor străine
- Documentații legate de deplasarea reprezentaţilor CJArad în străinătate;
- Baza de date cu personalităţi/demnitari români şi străini
- Documente pentru încheierea de noi Înţelegeri de Colaborare
- Acte privind corespondența privind obținerea avizelor necesare din partea Ministerului Afacerilor Externe şi Ministerului Administraţiei şi Internelor
- Înţelegeri de Colaborare
- Acte privind corespondența propunerilor de proiecte de dezvoltare a judeţului Arad
- Documente privind organizarea şi/sau participarea la evenimente/acţiuni specifice activităţii Serviciului, de tipul misiuni economice, conferinţe, seminarii internaţionale
- Materiale de informare pentru conducerea CJArad
- Acte privind respectarea programului vizitei
- Note de discuţii, ca urmare a vizitei
- Baza de date cu personalităţi/demnitari, ambasade, consulate, reprezentanţe, instituţii partenere, etc.
- Documente traduse privind Rapoartele anuale de audit intern;
- Acte privind corespondenţa în limbi străine a CJ Arad
- Materiale în limba străină solicitată.
Documente de interes public:
- Promovarea potenţialului de dezvoltare al judeţului Arad.
Secretar al Județului
Serviciul Juridic Contencios Administrativ – tel. 0357 731 199
Documente produse și gestionate:
- Proiect de act normativ
- Proiect de contract
- Cerere de chemare în judecată
- Întâmpinare
- Cerere reconvențională
- Cerere de chemare în garanție
- Răspuns la întâmpinare
- Note de ședință
- Obiecțiuni
- Referat de neexercitare a căii de atac
- Cerere de exercitare a căii de atac
- Opinie juridică
- Răspuns la petiție adresată consiliului județean
- Răspuns la cerere adresată consiliului județean
- Cerere de plată
- Referat de necesitate
- Rapoarte de activitate ale consilierilor judeţeni
- Declaraţii de avere ale consilierilor judeţeni
- Hotărâri ale Consiliului Județean Arad
- Procese - verbale şi înregistrări privind şedinţele publice ale Consiliului Județean Arad
- Dispoziţii ale Preşedintelui Consiliului Judeţean Arad.
Documente de interes public:
- Rapoarte de activitate ale consilierilor judeţeni
- Declaraţii de avere ale consilierilor judeţeni
- Hotărâri ale Consiliului Județean Arad
- Procese - verbale şi înregistrări privind şedinţele publice ale Consiliului Județean Arad
- Dispoziţii cu caracter normativ ale Preşedintelui Consiliului Judeţean Arad.
Direcția Administrație Publică – tel.serv. 0357 731 190
Serviciul Administrativ
Documente produse și gestionate:
- Caiete de sarcini
- Referate
- Adeverinţe
- Comenzi
- Procese verbale.
DIRECŢIA TEHNICĂ INVESTIŢII – tel.serv. 0357 731 160
Serviciul Autoritatea Judeţeană de Transport – tel.serv. 0357 731 295
Documente produse și gestionate:
- Programul de transport public judeţean de persoane
- Licenţe de traseu pentru curse regulate speciale
- Caiete de sarcini aferente licenţelor
- Dispoziţii
- Contracte de delegare a gestiunii
- Referate
- Procese verbale.
Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat– tel.serv. 0357 731 197
Documente produse și gestionate:
- Documente privind evidenţa tehnică a bunurilor din domeniul public judeţean şi a bunurilor din domeniul privat al Consiliului Judeţean Arad, inclusiv a bunurilor aferente drumurilor judeţene, a bunurilor concesionate sau aflate în administrarea S.C. Compania de Apă Arad S.A.
- Documente privind încheieri/ actualizări/modificări ale contractelor de administrare/concesionare şi urmărirea îndeplinirii obligaţiilor care revin administratorului/concesionarului privind exploatarea normală a bunurilor (Legea nr. 213/1998, actualizată)
- Avize de legalitate a referatelor, contractelor de administrare, concesiune, închiriere, delegare de gestiune, referitoare la patrimoniul public şi privat al Judeţului Arad - Legea nr. 215/2001 actualizată, Legea nr. 213/1998 actualizată
- Avize de legalitate a contractelor de achiziţii de lucrări, servicii şi bunuri aferente domeniului public şi privat al Judeţului Arad - O.U.G. nr. 34/2006 actualizată, H.G.R. nr. 925/2006, Legea nr. 213/1998 actualizată
- Avize pentru legalitate a proiectelor de Hotărâri ale Consiliului Judeţean Arad, a Dispoziţiilor Preşedintelui, alte acte emise de către Consiliul Judeţean Arad şi care intră în sfera de atribuţii a Serviciului Administrarea Domeniului Public şi Privat - Legea nr. 215/2001 actualizată, Legea nr. 213/1998 actualizată
- Baze de date privind propunerilor consiliilor locale de modificare a inventarelor bunurilor publice de interes local în vederea transmiterii pentru atestare prin Hotărâre de Guvern
- Întocmirea actului administrativ şi a referatului privind promovarea de hotărâri ale consiliului judeţean în vederea gestionării bunurilor Judeţului Arad - Legea nr. 215/2001 actualizată
- Întocmirea hotărârilor referitoare la Anexa 4 pentru lucrările executate conform HG 577/1997
- Documente privind contractele întocmite de către Serviciul Administrarea Domeniului Public şi Privat - Legea nr. 215/2001 actualizată, Legea nr. 213/1998 actualizată
- Note de fundamentare pentru cuprinderea în bugetele anuale a lucrărilor de reparaţii şi investiţii ale imobilelor proprietatea Judeţului Arad, (Legea nr. 273/2006, actualizată).
Serviciul Investitii și Dezvoltare Rurală – tel. 0357 731 202
Documente produse și gestionate:
- Notă conceptuală
- Referat de necesitate
- Caiet de sarcini
- Tema de proiectare
- Referat de necesitate
- Notă justificativa
- Anexe cu calculul detaliat al valorii estimative a investiție de baza (cap.4 din DG conf.HG 907/2016) și a serviciilor de proiectare
- Programul de investiții anual
- Planul de achiziții anual
- Emitere avize
- Referate tehnice care stau la baza avizarii
- Adrese, anexe pentru depunerea documentatiilor in vederea obtinerii Certificatelor de Urbanism, a Autorizatiilor de construire, a avizelor si acordurilor solicitate in CU
- Adrese, predări de amplasament și monitorizare investiții
- Procese-verbale de recepție la terminarea lucrărilor și Procese-verbale de recepție finală
- Acte legate de proceduri
- Acte legate de recepții
- Raportări periodice (adrese+ anexe) solicitate de Apele Romane pt.apa potabila si apa uzata
- Raportari (adrese+anexe) periodice solicitate de MADR si MDRAP
- Corespondența cu APM Arad și cu consultanța privind Planul de menținere a calității aerului (Legea nr.104/2011)
- Corespondența (adrese) cu UAT-uri la solicitarea Autorității Naționale Sanitar Veterinare privind Planul de măsuri pentru reducerea riscurilor sănătății populației
- Elaborare și actualizare Proceduri Operationale
- Documentele Comisiei pentru Probleme de Apărare
- Centralizatoare, adrese, solicitări UAT-uri privind necesarul de microbuze/ autobuze școlare
- POIM apă uzată - monitorizare (elaborare adrese și referate pt.includerea anuala în bugetul instituției a sumelor necesare pt.finalizare)
- Corespondența (adrese + anexe privind apă potabilă și apă uzată cu Compania de Apă Arad și Prefectura
- Corespondența (centralizatoare) si mailuri UAT-uri privind repartizarea din impozitul pe venitul anual a sumelor pentru echilibrarea bugetelor locale
- Documente privind inventarierea anuală a patrimoniului jud.Arad
- Situații centralizatoare aferente investițiilor la solicitarea consilierilor de la cabinetele demnitarilor CJ Arad
- Răspunsuri la solicitările Direcției de Comunicare și Strategii
- Corespondența pe marginea investițiilor în derulare la nivelul instituțiilor subordonate
- Răspunsuri la solicitarea UAT-urilor pe linie investitională
- Plan de acțiune pentru controlul intern managerial, inclusiv actele aferente
- Registrul riscurilor pentru controlul intern managerial
- Referate, fișe de post, bibliografie pentru scoaterea la concurs a posturilor vacante
- Se completeaza zilnic registrul de intrari-iesiri documente Direcția Tehnica Investiții
- Procese-verbale de constatare și Fișe de evaluare.
- Gestionare Biblioteca Tehnică
- Acte de constatare și sancționare a contravențiilor în domeniul serviciilor publice de alimentare cu apă potabilă și canalizare menajeră
- Referatul Tehnic pentru proiectul de hotarâre de aprobare a investiției
- Acte pentru arhivarea documentelor.
Serviciul Administrarea Drumuri și Poduri – tel. 0357 731 150
Documente produse și gestionate:
- Referate de necesitate
- Certificat constatator
- Recepții de lucrări
- Fișa postului
- Avize și acorduri
- P.V. de recepție a lucrărilor de drum
- P.V. de predare amplasamentelor pt. lucrări de drumuri
- Teme de proiectare
- Documente privind recensământul circulației rutiere pe DJ și DC
- Documentații privind întreținerea, repararea, modernizarea și construirea de drumuri și poduri județene
- Rapoarte de evaluare ale funcționarilor publici
- Proceduri operaționale
- Documentații privind încadrarea în categorii funcționale a drumurilor publice
- Program anual a achizițiilor publice.
Documente de interes public:
Serviciul Managementul Spitalelor – tel. 0733 441 391
Documente produse și gestionate:
- Referate, referate de necesitate, note de fundamentare , adrese
- Raspuns la petitii, reclamatii,solicitari,informatii
- Declaratii de avere si interese pentru angajatii din cadrul serviciului
- Rapoarte de evaluare a angajatilor din cadrul serviciului
- Fise de post pentru angajatii din cadrul serviciului
- Corespondenta interna
- Corespondenta cu Ministerul Sanatatii, Casa Judeteana de Asigurari de Sanatate Arad , unitatile sanitare aflate in subordine precum si alte institutii.
- Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiilor de manageri, persoane fizice, ai spitalelor de sub autoritatea Consiliului Judeţean Arad;
- Contractele de management si actele aditionale la contractele de management, ale managerilor spitalelor din subordine;
- Dispozitii privind numirea directorilor interimari din cadrul comitetului director din cadrul unitatilor sanitare aflate in subordinea Consiliului Judetean Arad.
- Dispozitii privind numirea managerilor eventual prelungirea contractelor de management, ca urmare a evaluării activităţii managerilor spitalelor de sub autoritatea Consiliului Judeţean Arad, în condiţiile legii
- Dispozitii privind aprobarea componenţei comisiei de concurs pentru ocuparea posturilor de medici
- Documentatiile privind modificarea structurii organizatorice, reorganizarea, restructurarea, schimbarea sediului şi a denumirii pentru unităţile sanitare cu paturi de sub autoritatea Consiliului Judeţean Arad;
- Situatie privind fondurile alocate de către Consiliul Judeţean Arad spitalelor din subordine
- Proceduri privind aplicarea Codului de Control Intern/ managerial la nivelul Serviciului Managementul spitalelor
- Studii, analize, etc.
Documente de interes public:
- Raspuns la petiții, reclamații,solicitări,informații
- Declarații de avere și interese pentru angajații din cadrul serviciului
- Corespondentă cu Ministerul Sănătății, Casa Județeană de Asigurări de Sănătate Arad , unitățile sanitare aflate în subordine precum și alte instituții
- Regulamentul de organizare şi desfăşurare a concursului pentru ocuparea funcţiilor de manageri, persoane fizice, ai spitalelor de sub autoritatea Consiliului Judeţean Arad.
Direcția Arhitect Șef – tel. 0357 731 295
Documente produse și gestionate:
- Certificate de Urbanism
- Autorizatii de Construire
- Documentaţia P.A.T.J. aprobată
- AVIZE
Documente de interes public:
- Certificate de Urbanism
- Autorizaţii de Construire
- Documentaţia P.A.T.J. aprobată
- AVIZE Planuri Urbanistice Zonal
I. MODALITĂŢI DE CONTESTARE
În cazul în care o persoană consideră că dreptul privind accesul la informaţiile de interes public a fost încălcat, se poate adresa cu reclamaţie administrativă la preşedintele Consiliului judeţean în termen de 30 de zile de la comunicarea răspunsului sau de la luarea la cunoştiinţă a refuzului explicit sau tacit de furnizare a informaţiei de interes public.
În situaţia în care, după primirea răspunsului la reclamaţia administrativă, persoana se consideră în continuare lezată în drepturile sale prevăzute de Legea nr. 544/2001, poate face plângere la secţia de contencios administrativ a Tribunalului Arad în termen de 30 de zile.
Hotărârea Tribunalului Arad este supusă recursului, iar Decizia Curţii de Apel Timişoara este definitivă şi irevocabilă.
Documente ataşate:
Denumirea documentelorDescarcă