ROMÂNIA
JUDEŢUL ARAD
CONSILIUL JUDEŢEAN
HOTĂRÂREA NR.
111
din
17.09.2004
privind aprobarea organigramei, statului de funcţii şi a fişelor de evaluare a posturilor din cadrul aparatului propriu al Serviciului public de asistenţă socială Arad
Consiliul Judeţean Arad;
Având în vedere:
– referatul nr.3615 /10.09.2004 al Biroului Gestiune Resurse Umane şi Salarizare prin care se propune înfiinţarea postului de
referent de specialitate GP III
la
Compartimentul
asistenţă socială,
post
motivat prin complexitatea atribuţiilor şi a volumului mare de lucrări;
– prevederile H.G.749/1998 privind metodologia de aplicare a criteriilor de evaluare a performanţelor individuale;
– prevederile Legii nr.281/1993 cu privire la salarizarea personalului din unităţile bugetare;
– prevederile O.U.G.nr.123/2003 privind creşterile salariale ce se vor acorda personalului din sectorul bugetar, în anul 2004;
–
propunerea preşedintelui C.J.A. de aprobare a statelor de funcţii şi a organigramei în baza Legii nr.215/2001.
În temeiul art.109 din Legea nr.215/2001, privind administraţia publică locală
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1
Se aprobă
organigrama, statul de funcţii şi fişele de evaluare a posturilor
pentru Serviciul public de asistenţă socială Arad, cu începere din 01.10.2004.
Acestea
sunt cuprinse în anexele 1, 2 şi 3 care fac parte din prezenta hotărâre.
Statul de funcţii este întocmit conform OUG 123/2003, cu creşterile respective din 01.01.2004.
Art.2
. Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Biroul Gestiune Resurse Umane şi Salarizare al CJA prin personalul de resort din cadrul Serviciului public de asistenţă socială Arad.
PREŞEDINTE, ARH.GHEORGHE SECULICI | CONTRASEMNEAZĂ: SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI, |
Modul de votare:
Reprezentare vot | Total voturi | |
pentru | voturi | |
contra | voturi | |
abțineri | voturi | |
absenți | voturi | |
nu au votat | voturi |
Vot detaliat:
Crt | Consilier | Vot |
---|