Consiliul Județean
Arad

Caută
Close this search box.

ROMÂNIA

JUDEŢUL ARAD

CONSILIUL JUDEŢEAN


HOTĂRÂREA NR.


159



din


23.07.2014



pentru modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Comisiei Tehnico Economice din cadrul Consiliului Judeţean Arad, aprobat prin Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 45/28.02.2014

Consiliul Judeţean Arad;

Având în vedere,



-Referatul nr. 9855/07.07.2014 al Direcţiei Tehnice Investiţii, Serviciul Investiţii;



-Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 45/28.02.2014 privind aprobarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al Comisiei Tehnico Economice din cadrul Consiliului Judeţean Arad;



-Hotărârea Guvernului nr. 28/2008, actualizată, privind aprobarea conţinutului-cadru al documentaţiei tehnico-economice aferente investiţiilor publice, precum şi a structurii şi metodologiei de elaborare a devizului general pentru obiective de investiţii şi lucrări de intervenţii;



-Prevederile art. 91, alin.(1), lit. b şi alin. (3), lit. a şi f din Legea nr. 215/2001, privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;



-Prevederile art. 44 alin.(1) şi art. 45 din Legea nr. 273/2006 privind finanţele publice locale cu modificările şi completările ulterioare;



-Avizul favorabil al comisiilor de specialitate;


În temeiul art. 97 alin (1) din Legea nr.215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările ulterioare;

H O T Ă R Ă Ş T E:


Art.1.

Se aprobă modificarea şi completarea art. 6 al Regulamentului de organizare şi funcţionare al Comisiei Tehnico-Economice din cadrul Consiliului Judeţean Arad, urmând a avea următorul conţinut:



“Art.6


Secretarul Comisiei Tehnico-Economice îndeplineşte următoarele atribuţii:




(1)

Primeşte documentaţiile propuse pentru analiză şi avizare, conform H.G.R. 28/2008 şi le înregistrează în REGISTRUL UNIC AL PROCESELOR VERBALE DE ŞEDINŢĂ, realizat concomitent şi în format electronic, în forma prevăzută în Anexa nr. 3;




(2)

Verifică documentaţiile primite, în conformitate cu conţinutul cadru al H.G.R. 28/2008:



– în cazul în care documentaţia este incompletă se va comunica solicitantului că aceasta nu va fi introdusă pe ordinea de zi;



– documentaţiile pentru care s-au cerut completări sau lămuriri suplimentare, sunt păstrate şi reprogramate într-o şedinţă ulterioară, imediat ce au fost aduse completările solicitate;




(3)

Solicită beneficiarului ca documentaţiile tehnico-economice supuse avizării să fie însoţite de o notă justificativă a proiectantului privind modul de fundamentare a costurilor cuprinse în deviz;




(4)

Repartizează documentaţiile personalului de specialitate din domeniul tehnic şi/sau din domeniul economic, în funcţie de specificul investiţiei, în vederea întocmirii unui referat de specialitate;




(5)

Referatul de specialitate întocmit atât pentru domeniul tehnic cât şi pentru domeniul economic va conţine observaţii precise şi concrete cu privire la proiectul analizat, eventuale recomandări şi propunerea finală privind: avizarea, restituirea pentru completare în vederea avizării sau respingerea documentaţiei. Observaţiile şi recomandările se vor argumenta în funcţie de legislaţia, normativele şi standardele în vigoare;




(6)

Transmite prin e-mail către toţi membrii comisiei CTE documentaţia supusă avizării;




(7)

Întocmeşte ordinea de zi şi convocatorul şedinţelor;




(8)

Convoacă la cererea preşedintelui CTE, membrii CTE şi invitaţii, la şedinţa CTE, cu cel puţin 5 zile lucrătoare înainte de data desfăşurării şedinţei CTE;




(9)

Înregistrează membrii prezenţi, concluziile rezultate în şedinţa CTE, întocmeşte procesul-verbal al şedinţei detaliat cu opiniile, observaţiile şi propunerile rezultate în urma discuţiilor cu membrii prezenţi şi redactează Avizul CTE, în forma prevăzută în Anexa nr. 2. Procesul-verbal al şedinţei, întocmit în forma prevăzută în Anexa nr. 1, va fi semnat de toţi membrii prezenţi ai CTE;




(10)

În cazul avizării documentaţiilor, acestea se vor completa astfel:




a)

pentru documentaţiile în faza de SPF, Studii de soluţie etc se emite AVIZ FAVORABIL




b)

pentru documentaţiile în faza de SF se emite AVIZ cu nr./data, conform Anexei nr. 2




c)

pentru documentaţiile în faza de PROIECT TEHNIC se întocmeşte un REFERAT în care se specifică dacă se respectă soluţia tehnică şi indicatorii tehnico-economici avizaţi la faza de SF. În cazul modificării soluţiei tehnice se reface studiul de fezabilitate şi se reavizează noii indicatori tehnico-economici.




(11)

Difuzează avizele/referatele întocmite factorilor interesaţi;




(12)

Asigură evidenţa şi păstrarea documentelor referitoare la activitatea CTE;




(13)

Întocmeşte şi păstrează registrul unic al Avizelor emise, în forma prevăzută în Anexa nr. 3, realizat concomitent şi în format electronic;




(14)

Întocmeşte, anual, un raport privind activitatea CTE;




(15)

Păstrează, în format electronic, documentaţia supusă avizării.”




Art.2.

Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Direcţia Tehnică – Investiţii din cadrul Consiliului Judeţean Arad.




Art.3.

Hotărârea se comunică la:



-Instituţia Prefectului – Judeţul Arad



-Direcţia Economică a Consiliului Judeţean Arad



-Direcţia Tehnică – Investiţii a Consiliului Judeţean Arad



-Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad



-Serviciul de Ambulanţă al Judeţului Arad



-Spitalul Clinic Judeţean de Urgenţă Arad



-Spitalul de Psihiatrie Mocrea



-Centrul de Transfuzii Sanguine Arad



-Direcţia de Sănătate Publică Arad



-Unitatea de Asistenţă Medico-Socială Săvârşin



-Centrul Cultural Judeţean Arad



-Complexul Muzeal Arad



-Biblioteca Judeţeană ”A.D. Xenopol” Arad



-Direcţia Publică de Pază Arad



-Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă ”Vasile Goldiş” al Judeţului Arad



-Liceul Special ”Sfânta Maria” Arad



-Centrul Şcolar pentru Educaţie Incluzivă Arad



-Şcoala Specială Vărădia de Mureş



-Grupul Şcolar ”Sava Brancovici” Ineu



-Serviciul Judeţean de Salvamont – Salvaspeo Arad



-S.C. Aeroportul Arad S.A.



-S.C. Compania de Apă Arad S.A.



-S.C. Compania de Transport Public S.A. Arad



-S.C. Aqua Trans Mureş S.A.


PREŞEDINTE,


NICOLAE IOŢCU

CONTRASEMNEAZĂ:

SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI,


IOAN SILAGHI


File Name


referat.doc


Modul de votare:

Reprezentare vot Total voturi
pentru
30

voturi
contra
0

voturi
abțineri
0

voturi
absenți
3

voturi
nu au votat
0

voturi


Vot detaliat:


Crt

Consilier

Vot

1

ARDELEAN AUREL (MC-L)


2

BUDIU SIMION (MC-L)


3

CHAMBRE DORINA RODICA (MC-L)


4

COVALIV VALENTIN (PP-DD)


5

DAMIAN VASILICĂ (USL)


6

DURUŞ DANUEL SORIN (USL)


7

ENĂCHIUC DUMITRU-FLORIAN (MC-L)


8

FEIEŞ CRISTIAN (MC-L)


9

GLIGOR IOAN (USL)


10

GUŢU ROMULUS REMUS (PP-DD)


11

HĂRLĂU DACIAN-ALIN (MC-L)


12

IORGOVAN SIMONA -LUCIA (USL)


13

IOŢCU PETRU NICOLAE (MC-L)


14

LUCACI CORNEL-ŞTEFAN (USL)


15

MICLE IOAN (MC-L)


16

MOŢ PETRU (USL)


17

NEGREA DANIEL (MC-L)


18

ONEA MIRCEA-LAURENŢIU (MC-L)


19

PARPALĂ CAIUS MIHAI (USL)


20

PERETEATCU COSMIN NICOLAE (USL)


21

PLAVEŢI IOAN (MC-L)


22

POPA GAROFIŢA (MC-L)


23

SABĂU GHEORGHE (USL)


24

SECULI IOAN GHEORGHE (PP-DD)


25

SIPOS GYORGY (UDMR)


26

SULINCEAN MARIUS-MIRCEA (USL)


27

TRIPA FLORIN DAN (USL)


28

ŢOLEA ADRIAN (MC-L)


29

ULICI IOAN (MC-L)


30

VESA TEODOR (USL)


31

ACHIM ZENO CĂTĂLIN (USL)


32

BOLONI GYORGY (UDMR)


33

PURCARU MIRCEA (USL)

Sari la conținut