Consiliul Județean
Arad

Caută
Close this search box.

ROMÂNIA

JUDEŢUL ARAD

CONSILIUL JUDEŢEAN


HOTĂRÂREA NR.


180



din


21.12.2004



privind înfiinţarea Serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor  al judeţului Arad

Consiliul Judeţean Arad;

Având în vedere :



– referatul nr.5194 din 07.12 .2004 al Secretarului General al Judeţului Arad, privind necesitatea înfiinţării Serviciului public comunita de evidenţă a persoanelor al judeţului Arad ;



– prevederile art.6 alin.1 din O.G. nr.84/2001, modificată şi completată prin Legea nr.372/2002 şi O.U.G. nr.50/2004 ;



– metodologia privind criteriile de dimensionare a numărului de funcţii din aparatul serviciilor publice comunitare de evidenţă a persoanelor aprobate prin HG nr.2104/2004 ;



– prevederile art.104 alin.1 lit.h din Legea nr.215/2001 ;



– avizul nr. din al Inspectoratului Naţional pentru Evidenţa Persoanelor;


In temeiul art.109 din Legea nr. 215/2001 – Legea administraţiei publice locale

H O T Ă R Ă Ş T E:


Art.1.

Se înfiinţează începând cu data de 01.01.2005, Serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor al judeţului Arad, instituţie publică cu personalitate juridică în subordinea Consiliului Judeţean Arad , cu sediul în municipiul Arad, str.Calvin nr.17-21, prin reorganizarea Compartimentului de stare civilă din cadrul aparatului propriu al Consiliului Judeţean Arad precum şi a Biroului de evidenţă a populaţiei din cadrul Serviciului de Evidenţă Informatizată a persoanei Arad .



Art.2.

Serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor al judeţului Arad îndeplineşte următoarele atribuţii :


a) actualizează, utilizează şi valorifică Registrul judeţean de evidenţă a persoanei;



b) coordonează şi controlează metodologic activitatea serviciilor publice comunitare locale ;



c) controlează modul de gestionare şi întocmire a registrelor de stare civilă şi a listelor electorale permanente de alegător ;



d) asigură emiterea certificatelor de stare civilă, a cărţilor de identitate şi a cărţilor de alegător ;



e) monitorizează şi controlează modul de respectare a prevederilor legale în domeniul asigurării protecţiei datelor referitoare la persoană ;



f) gestionează resursele materiale şi de dotare necesare activităţii proprii ;



g) ţine evidenţa şi păstrează registrele de stare civilă, exemplarul 2 , şi efectuează menţiuni pe acestea, conform comunicărilor primite .



Art.3

. Se aprobă structura organizatorică, statul de funcţii, numărul de personal şi regulamentul de organizare şi funcţionare al Serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor al judeţului Arad, conform anexelor nr.1 – 3 la prezenta hotărâre .


Art.4

. Activitatea poliţiştilor care continuă să-şi desfăşoare activitatea în cadrul Serviciului public comunitar a persoanelor al judeţului Arad, se desfăşoară în temeiul detaşării lor la acest serviciu, în condiţiile legii ;



Personalul contractual precum şi cel constituit din funcţionari publici preluat prin reorganizare, din structurile prevăzute la art.1 se transferă în interesul serviciului păstrându-şi toate drepturile anterior dobândite .


Art.5.

Drepturile cuvenite poliţiştilor prevăzute la art.4 alin.1 se asigură din bugetul Consiliului Judeţean Arad precum şi din bugetul Ministerului Administraţiei şi Internelor, în condiţiile legii .


Art.6.

Activitatea Serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor al judeţului Arad este coordonată de către Secretarul General al Judeţului Arad .


Art.7

. Preluarea de la Ministerul Administraţiei şi Internelor a activităţii structurilor teritoriale ale Biroului judeţean de evidenţă a populaţiei Arad, respectiv a personalului şi fondurilor financiare pentru asigurarea cheltuielilor curente şi de capital, aferente acestei activităţi, prevăzute pentru anul 2005, inclusiv a cheltuielilor de personal pentru poliţiştii detaşaţi la Serviciul public comunitar de evidenţă a persoanelor al judeţului Arad , se face prin protocol, până la data de 31.dec.2004 .


Art.8

. Preluarea spaţiilor destinate funcţionării Serviciului public comunitar de evidenţă a persoanelor al judeţului Arad cât şi a bunurilor mobile afectate acestei activităţi se face de la Ministerul Administraţiei şi Internelor, pe bază de protocol, până la data de 31 dec.2004.


PREŞEDINTE,


ARH.GHEORGHE  SECULICI

CONTRASEMNEAZĂ:

SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI,


IOAN SILAGHI


File Name


180_2112_organigrama.xls


Modul de votare:

Reprezentare vot Total voturi
pentru

voturi
contra

voturi
abțineri

voturi
absenți

voturi
nu au votat

voturi


Vot detaliat:


Crt

Consilier

Vot

Sari la conținut