Şedinţă extraordinară 18.12.2013
Programare şedinţe pe comisii şi plen
+
Văcomunicăm programarea şedinţei extraordinară a Consiliului judeţean şi a şedinţelor pe comisii pentru analiza proiectelor de hotărâri pe luna DECEMBRIE 2013:
Data | Ora | Sala | |
Consiliul judeţean | 18.12.2013 | 13.00 | Sala Vasile Goldiş |
Comisia juridică, gestionarea patrimoniului şi respectarea drepturilor cetăţeneşti. | 18.12.2013 | 11.30 | Sala E2 02 |
Comisia de buget, finanţe, studii şi analize economico-financiare. | 18.12.2013 | 12.45 | Sala E2 02 |
Comisia de urbanism, amenajarea teritoriului, lucrări publice, protecţia mediului şi agricultură | 18.12.2013 | 11.45 | Sala E2 02 |
Comisia pentru probleme culturale, de învăţământ, sportive şi de tineret | 18.12.2013 | 12.00 | Sala E2 02 |
Comisia pentru servicii publice, sociale şi turism. | 18.12.2013 | 12.15 | Sala E2 02 |
Comisia pentru strategii de dezvoltare, cooperare interinstituţională şi integrare europeană. | 18.12.2013 | 12.30 | Sala E2 02 |
Notă: După avizarea materialelor de către Direcţia Economică şi Serviciul Juridic Contencios Administrativ, acestea se vor depune la camera E2 10, până la data de16.12.2013, orele 12.00, inclusiv pe suport electronic sau pe adresa de e-maildoina.glogovicean@cjarad.ro.
Pentru instituţiile subordonate materialele se vor depune la compartimentele de specialitate pentru a fi prelucrate până la data de 16.12.2013, orele 10.00.
Directorii instituţiilor subordonate, care au proiecte de hotărâre pe ordinea de zi, au obligaţia să participe la şedinţele comisiilor şi în plen.
PREŞEDINTE,
Nicolae IOŢCU
Convocare
+
JUDEŢUL ARAD
CONSILIUL JUDEŢEAN
DISPOZIŢIA NR. 521
din 16.12.2013
privind convocarea Consiliului Judeţean Arad în şedinţă extraordinară
Preşedintele Consiliului judeţean Arad,
În temeiul prevederilor art. 94 (2) şi art. 106 (1), din Legea 215/2001-Legea administraţiei publice locale, republicată,
DISPUNE:
Articol unic: Consiliul Judeţean Arad se convoacă în şedinţă extraordinară în data de 18.12.2013, ora 13, în Sala Vasile Goldiş, a Consiliului Judeţean Arad, cu următoarea
ORDINE DE ZI:
1.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului general de venituri şi cheltuieli al Judeţului Arad pe anul 2013.
PREŞEDINTE, SECRETAR AL JUDEŢULUI,
Nicolae Ioţcu Ioan Silaghi
Ordine de zi
+
a şedinţei extraordinare din 18 decembrie 2013, ora 13, Sala Vasile Goldiş
1.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului general de venituri şi cheltuieli al Judeţului Arad pe anul 2013.
Proiecte de hotărâre introduse suplimentar pe ordinea de zi:
2.Proiect de hotărâre privind aprobarea drepturilor băneşti aferente personalului didactic din învăţământul special care solicită cheltuieli de deplasare pe luna noiembrie 2013.
3.Proiect de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea nr. 34/21.03.2013, privind repartizarea pe unităţi administrativ-teritoriale, a cotei de 20% din sumele alocate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale şi din sumele alocate din cote defalcate din impozitul pe venit, pe anul 2013 şi estimări pentru anii 2014-2016.
4.Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii nr.34/21.03.2013, privind repartizarea pe unităţi administrativ-teritoriale a cotei de 20% din sumele alocate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale şi din sumele alocate din cote defalcate din impozitul pe venit, pe anul 2013 şi estimări pentru anii 2014-2016.
Proces-verbal
+
JUDEŢUL ARAD
CONSILIUL JUDEŢEAN
Nr. 18004/18.12.2013
PROCES-VERBAL
încheiat în şedinţa extraordinară a Consiliului judeţean Arad din data de 18 decembrie 2013
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea pe site-ul Consiliului judeţean Arad a Dispoziţiei nr. 521/16.12.2013, a preşedintelui Consiliului judeţean, privind convocarea în şedinţă extraordinară a Consiliului judeţean Arad (cuprinzând ordinea de zi, data, ora şi locul desfăşurării), precum şi prin intermediul presei, în cotidianul local „Glasul Aradului” „Nyugati Jelen” şi „Aradul”. Convocarea consilierilor s-a realizat şi telefonic.
Prezenţi: Ioţcu Nicolae – preşedinte, Guţu Romulus – Remus-vicepreşedinte, Achim Zeno Cătălin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina – Rodica, Covaliv Valentin, Duruş Daniel-Sorin, Enăchiuc Dumitru – Florian, Feieş Cristian, Gligor Ioan, Hărlău Dacian – Alin, Iorgovan Simona – Lucia, Lucaci Cornel – Ştefan, Micle Ioan, Moţ Petru, Negrea Daniel, Onea Mircea, Parpală Caius Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveţi Ioan, Popa Garofiţa, Săbău Gheorghe, Seculi Ioan – Gheorghe, Şipoş Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion şi Vesa Teodor – consilieri judeţeni, Silaghi Ioan – secretarul judeţului.
Absenţi: Ţolea Adrian – Florin – vicepreşedinte, Purcaru Mircea, Damian Vasilică, Sulincean Marius – Mircea – consilieri judeţeni.
Dl. Ioţcu Nicolae: Bună ziua, bine aţi venit la această şedinţăextraordinară, am fost nevoiţi să avem o şedinţă extraordinară în principal pentru faptul că, anul acesta instituţiile, mă refer la finanţe, trezorerie, daorită zilelor libere şi tot ce s-a acordat, se cam restrânge activitatea…. şi pentru ca toată lumea să poată încheia….. şi primăriile şi noi, anul corect şi să putem face plăţile pana pe 23, 24….. am considerat ca săfacem azi o şedinţă extraordinară, pe ceea ce priveşte strict unele lucruri care trebuie încheiate şi urmând ca vineri, în sedinţa de închidere, să reglăm celelalte prin proiecte de hotărâri.
A fost generată şedinţa, în principal de alocarea acelui supliment pentru Oficiul Consultanţei Agricole. Ca urmare supun votului dumneavoastră proiectul de ordine de zi cu cele patru puncte. Cine este pentru? 29 voturi. (Ioţcu Nicolae – preşedinte, Guţu Romulus – Remus-vicepreşedinte, Achim Zeno Cătălin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina – Rodica, Covaliv Valentin, Duruş Daniel-Sorin, Enăchiuc Dumitru – Florian, Feieş Cristian, Gligor Ioan, Hărlău Dacian – Alin, Iorgovan Simona – Lucia, Lucaci Cornel – Ştefan, Micle Ioan, Moţ Petru, Negrea Daniel, Onea Mircea, Parpală Caius Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveţi Ioan, Popa Garofiţa, Săbău Gheorghe, Seculi Ioan – Gheorghe, Şipoş Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion şi Vesa Teodor – consilieri judeţeni,) Mulţumesc. Împotrivă? -. Abţineri? -. Adoptat.
Consiliul judeţean Arad, a aprobat în unanimitate ordinea de zi.
ORDINEA DE ZI
a şedinţei extraordinare din 18 decembrie 2013, ora 13, Sala Vasile Goldiş
1.Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului general de venituri şi cheltuieli al Judeţului Arad pe anul 2013.
Proiecte de hotărâre introduse suplimentar pe ordinea de zi:
2.Proiect de hotărâre privindaprobarea drepturilor băneşti aferente personalului didactic din învăţământul special care solicită cheltuieli de deplasare pe luna noiembrie 2013.
3.Proiect de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea nr. 34/21.03.2013, privind repartizarea pe unităţi administrativ-teritoriale, a cotei de 20% din sumele alocate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale şi din sumele alocate din cote defalcate din impozitul pe venit, pe anul 2013 şi estimări pentru anii 2014-2016.
4.Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii nr.34/21.03.2013, privind repartizarea pe unităţi administrativ-teritoriale a cotei de 20% din sumele alocate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale şi din sumele alocate din cote defalcate din impozitul pe venit, pe anul 2013 şi estimări pentru anii 2014-2016.
Punctul 1
Proiect de hotărâre privind rectificarea bugetului general de venituri şi cheltuieli al Judeţului Arad pe anul 2013.
Dl.Ioţcu Nicolae: Punctul unu, este vorba de bani alocaţi consultanţei agricole cred că şi a altor mici modificări…. Cine este pentru? Mulţumesc. Împotrivă? Abţineri?…… Vreo problemă legată ……….am crezut că de punctul ăsta? Ministerultrebuie să finanţeze activitatea consultanţei agricole şi la rectificare ne-a dat cu 39.000 lei mai puţin şi au corectat acum printr-o hotărare de guvern, prin care noi trebuie să introducem în buget şi să dăm salarii oamenilor până la Crăciun.
Cine este pentru? 29 voturi.(Ioţcu Nicolae – preşedinte, Guţu Romulus – Remus – vicepreşedinte, Achim Zeno Cătălin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina – Rodica, Covaliv Valentin, Duruş Daniel – Sorin, Enăchiuc Dumitru – Florian, Feieş Cristian, Gligor Ioan, Hărlău Dacian – Alin, Iorgovan Simona – Lucia, Lucaci Cornel – Ştefan, Micle Ioan, Moţ Petru, Negrea Daniel, Onea Mircea, Parpală Caius Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveţi Ioan, Popa Garofiţa, Săbău Gheorghe, Seculi Ioan – Gheorghe, Şipoş Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion şi Vesa Teodor – consilieri judeţeni). Mulţumesc. Împotrivă?-. Abţineri? -. Adoptat.
În temeiul art.97 alin.(1) din Legea 215/2001-Legea administraţiei publice locale, republicată, Consiliul judeţean Arad, a adoptat în unanimitate,
HOTĂRÂREA NR. 295/2013
privind rectificarea bugetului general de venituri şi cheltuieli al Judeţului Arad pe anul 2013
Punctul 2
Proiect de hotărâre privindaprobarea drepturilor băneşti aferente personalului didactic din învăţământul special care solicită cheltuieli de deplasare pe luna noiembrie 2013.
Dl. Ioţcu Nicolae: Punctul doi, dacă sunt întrebări? Dacă nu. Cine este pentru? 29 voturi. (Ioţcu Nicolae – preşedinte, Guţu Romulus – Remus – vicepreşedinte, Achim Zeno Cătălin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina – Rodica, Covaliv Valentin, Duruş Daniel – Sorin, Enăchiuc Dumitru – Florian, Feieş Cristian, Gligor Ioan, Hărlău Dacian – Alin, Iorgovan Simona – Lucia, Lucaci Cornel – Ştefan, Micle Ioan, Moţ Petru, Negrea Daniel, Onea Mircea, Parpală Caius Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveţi Ioan, Popa Garofiţa, Săbău Gheorghe, Seculi Ioan – Gheorghe, Şipoş Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion şi Vesa Teodor – consilieri judeţeni.) Mulţumesc. Împotrivă?-. Abţineri?-. Adoptat.
În temeiul art.97 alin.(1) din Legea 215/2001- Legea administraţiei publice locale, republicată, Consiliul judeţean Arad, a adoptat în unanimitate,
HOTĂRÂREA NR. 296/2013
privind aprobarea drepturilor băneşti aferente personalului didactic din învăţământul special care solicită cheltuieli de deplasare pe luna noiembrie 2013.
Punctul 3
Proiect de hotărâre pentru modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea nr. 34/21.03.2013, privind repartizarea pe unităţi administrativ – teritoriale, a cotei de 20% din sumele alocate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale şi din sumele alocate din cote defalcate din impozitul pe venit, pe anul 2013 şi estimări pentru anii 2014-2016.
Dl. Ioţcu Nicolae: Punctul trei, este o modificare a unor sume la trei primării, de la un capitol la altul, să poată să deconteze. Cine este pentru? 29 voturi. (Ioţcu Nicolae – preşedinte, Guţu Romulus – Remus-vicepreşedinte, Achim Zeno Cătălin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina – Rodica, Covaliv Valentin, Duruş Daniel – Sorin, Enăchiuc Dumitru – Florian, Feieş Cristian, Gligor Ioan, Hărlău Dacian – Alin, Iorgovan Simona – Lucia, Lucaci Cornel – Ştefan, Micle Ioan, Moţ Petru, Negrea Daniel, Onea Mircea, Parpală Caius Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveţi Ioan, Popa Garofiţa, Săbău Gheorghe, Seculi Ioan – Gheorghe, Şipoş Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion şi Vesa Teodor – consilieri judeţeni,) Mulţumesc. Împotrivă?-. Abţineri?-. Adoptat.
În temeiul art.97 alin.(1) din Legea 215/2001- Legea administraţiei publice locale, republicată, Consiliul judeţean Arad, a adoptat în unanimitate,
HOTĂRÂREA NR. 297/2013
privind modificarea anexei nr. 2 la Hotărârea nr. 34/21.03.2013, privind repartizarea pe unităţi administrativ-teritoriale, a cotei de 20% din sumele alocate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale şi din sumele alocate din cote defalcate din impozitul pe venit, pe anul 2013 şi estimări pentru anii 2014-2016.
Punctul 4.
Proiect de hotărâre pentru modificarea Hotărârii nr.34/21.03.2013, privind repartizarea pe unităţi administrativ – teritoriale a cotei de 20% din sumele alocate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale şi din sumele alocate din cote defalcate din impozitul pe venit, pe anul 2013 şi estimări pentru anii 2014-2016.
Dl. Ioţcu Nicolae: Punctul patru, este vorba de a repartiza nişte sume, spun eu infime rămase de la unele primării, care nu au ajuns să cheltuiască;s-au dat sume între 6.000 – 10.000 lei unor localităţi…..Da. În principal de la Primăria Chisindia şi încă vreo două, au rămas ceva resturi şi sume necheltuite. Cine este pentru? 29 voturi. (Ioţcu Nicolae – preşedinte, Guţu Romulus – Remus – vicepreşedinte, Achim Zeno Cătălin, Ardelean Aurel, Boloni Gyorgy, Budiu Simion, Chambre Dorina – Rodica, Covaliv Valentin, Duruş Daniel – Sorin, Enăchiuc Dumitru – Florian, Feieş Cristian, Gligor Ioan, Hărlău Dacian – Alin, Iorgovan Simona – Lucia, Lucaci Cornel – Ştefan, Micle Ioan, Moţ Petru, Negrea Daniel, Onea Mircea, Parpală Caius Mihai, Pereteatcu Cosmin Nicolae, Plaveţi Ioan, Popa Garofiţa, Săbău Gheorghe, Seculi Ioan – Gheorghe, Şipoş Gyorgy, Tripa Florin Dan, Ulici Ion şi Vesa Teodor – consilieri judeţeni). Mulţumesc. Împotrivă?-. Abţineri?-. Adoptat.
În temeiul art.97 alin.(1) din Legea 215/2001-Legea administraţiei publice locale, republicată, Consiliul judeţean Arad, a adoptat în unanimitate,
HOTĂRÂREA NR. 298/2013
privind modificarea Hotărârii nr.34/21.03.2013, privind repartizarea pe unităţi administrativ – teritoriale a cotei de 20% din sumele alocate din TVA pentru echilibrarea bugetelor locale şi din sumele alocate din cote defalcate din impozitul pe venit, pe anul 2013 şi estimări pentru anii 2014-2016.
Dl. Ioţcu Nicolae: Ne vedem vineri la ultima şedintă din acest an, avem proiecte şi acolo interesante pe ordinea de zi şi cu şedinţa de vineri o să încheiem acest an. Mulţumesc frumos, ne vedem vineri.
PREŞEDINTE, SECRETARAL JUDEŢULUI,
Nicolae Ioţcu Ioan Silaghi
Consemnat,
Mirela Meszaros