Şedinţă extraordinară 21.02.2023
Programare şedinţe pe comisii şi plen
+
Nr. 4117/17.02.2023
Programare şedinţe comisii de specialitate
pentru analiza proiectelor de hotărâri înscrise pe ordinea de zi a ședinței
extraordinare a Consiliului Județean Arad din data de 21.02.2023
| Data | Ora | Sala |
Consiliul judeţean – şedinţă extraordinară | 21.02.2023 | 09.00 | Prin mijloace electronice |
1.Comisia juridică | 21.02.2023 | 08.45 | Prin mijloace electronice |
2.Comisia pentru activitățile economico-financiare | 21.02.2023 | 08.45 | Prin mijloace electronice |
3.Comisia pentru activitățile social-culturale, sportive, învățământ, sănătate și protecție socială | 21.02.2023 | 08.45 | Prin mijloace electronice |
4.Comisia pentru turism și relații externe | 21.02.2023 | 08.45 | Prin mijloace electronice |
5.Comisia de administrare a serviciilor publice, amenajarea teritoriului și urbanism | 21.02.2023 | 08.45 | Prin mijloace electronice |
Notă: Materialele se vor depune la camera E2 10, până la data de 17.02.2023, ora 10:30, inclusiv pe suport electronic sau pe adresa de e-mail patricia.popa@cjarad.ro.
Pentru instituţiile subordonate materialele se vor depune la compartimentele de specialitate pentru a fi prelucrate până la data de 17.02.2023, ora 10:00.
Directorii instituțiilor subordonate, care au proiecte de hotărâri pe ordinea de zi, au obligația să participe la ședințele comisiilor și în plen.
PREŞEDINTE,
Iustin CIONCA
Red. D. Glogovicean
Convocare
+
DISPOZIŢIA NR. 285
din 17.02.2023
privind convocarea Consiliului Judeţean Arad în şedinţă extraordinară
în data de 21.02.2023
Preşedintele Consiliului Judeţean Arad,
În temeiul prevederilor art. 178 alin. (2), art. 179 alin. (2) lit. b şi art. 196 alin. (1) lit. b din O.U.G nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare,
DISPUNE:
Art.1.(1)Consiliul Judeţean Arad se convoacă în şedinţă extraordinară în data de 21.02.2023, ora 09:00.
(2)Ședința se va desfășura prin mijloace electronice – Aplicația Zoom, în conformitate cu Regulamentul de organizare și funcționare a Consiliului Județean Arad, aprobat prin Hotărârea Consiliului Județean Arad nr. 323/30.10.2020.
Art.2.Proiectul ordinii de zi a şedinţei ordinare a Consiliului Judeţean Arad, convocată conform art. 1, este prevăzut în Anexa care face parte integrantă din prezenta dispoziţie.
Art.3.Materialele înscrise pe proiectul ordinii de zi se transmit consilierilor judeţeni prin intermediul poştei electronice.
Art.4.Proiectele de hotărâri înscrise pe proiectul ordinii de zi, însoțite de documentele prevăzute de lege, se transmit spre avizare tuturor comisiilor de specialitate ale Consiliului Județean Arad.
Art.5.Asupra proiectelor de hotărâri aleșii locali pot formula și depune amendamente, de fond sau de formă, în condițiile legii și ale Regulamentului de organizare și funcționare a Consiliului Județean Arad.
PREŞEDINTE, CONTRASEMNEAZĂ:
Iustin Cionca SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI, Silvana Lupu
Anexă la Dispoziţia Preşedintelui Consiliului Judeţean Arad nr. 285/17.02.2023
Proiectul
ordinii de zi a şedinţei extraordinare a Consiliului Judeţean Arad din data de 21.02.2023
1.Proiect de hotărâre privind aprobarea susținerii din excedentul bugetar al anilor precedenți a obiectivelor de investiții aprobate la finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” până la încheierea contractelor de finanțare – inițiativa președintelui.
2.Proiect de hotărâre privind aprobarea finanţării din bugetul Judeţului Arad alocat Centrului Cultural Judeţean Arad a Turneului internaţional de box – Dracula Open 2023 – iniţiativa preşedintelui.
PREŞEDINTE, SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI,
Iustin Cionca Silvana Lupu
Minută
+
Nr. 4.428/21.02.2023
MINUTA
ședinței extraordinare a Consiliului Județean Arad
din data de 21.02.2023, ora 09.00
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea pe site-ul Consiliului Judeţean Arad a Dispoziţiei nr. 285/17.02.2023 a preşedintelui Consiliului Judeţean Arad privind convocarea în şedinţă ordinară a Consiliului Judeţean Arad (cuprinzând ordinea de zi, data, ora şi locul desfăşurării). Convocarea consilierilor s-a realizat şi prin aplicația WhatsApp – Web.
Prezenți: Cionca Iustin – preşedinte, Cadar Răzvan-Olimpiu-vicepreședinte, Bulbuc Ionel – vicepreședinte, Anghel Răzvan-Paul, Blaga Bogdan-Marius, Borha Gheorghe-Vasile, Bozga Doru, Bőlőni Győrgy, Budău Ruben, Ciorogar Cristina-Denisa, Crișan Corina-Anka, Crișan Ioan, Dihel Mariana Daniela, Dinga Stefania-Patricia, Gligor Alin-Sorin, Luca Samuel, Lucaci Cornel-Ștefan, Moț Petru, Naghi Alina-Georgeta, Onescu Irina, Orza Gheorghe, Pero Tamas-Carol, Pop Ioana-Alina, Pop Talida, Popa Garofița, Remețan Florin, Stan Simona-Lucia, Stanca Dorin-Marcel, Talpeș Mirel-Petru, Tripon Florin, Țole Daniel-Ioan și Ulici Ion – consilieri judeţeni și Lupu Silvana – Secretar General al Județului.
Absenți: Waldvogel-Leric Brigitte-Gloria – consilier judeţean.
Doamna consilier județean Naghi Alina-Georgeta, din motive tehnice, nu participă la vot la aprobarea punctelor de pe ordinea de zi.
Doamna consilier județean Dihel Mariana Daniela își exprimă votul prin telefon la aprobarea ordinii de zi și la toate punctele de pe ordinea de zi.
Domnul consilier județean Luca Samuel își exprimă votul prin telefon la aprobarea ordinii de zi și la toate punctele de pe ordinea de zi.
Domnul consilier județean Bőlőni Győrgy își exprimă votul prin telefon la aprobarea ordinii de zi și la toate punctele de pe ordinea de zi.
În cadrul ședinței s-a dezbătut următoarea
ORDINE DE ZI:
1.Proiect de hotărâre privind aprobarea susținerii din excedentul bugetar al anilor precedenți a obiectivelor de investiții aprobate la finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” până la încheierea contractelor de finanțare – inițiativa președintelui. 31 voturi pentru (Cionca Iustin – preşedinte, Cadar Răzvan-Olimpiu-vicepreședinte, Bulbuc Ionel – vicepreședinte, Anghel Răzvan-Paul, Blaga Bogdan-Marius, Borha Gheorghe-Vasile, Bozga Doru, Bőlőni Győrgy, Budău Ruben, Ciorogar Cristina-Denisa, Crișan Corina-Anka, Crișan Ioan, Dihel Mariana Daniela, Dinga Stefania-Patricia, Gligor Alin-Sorin, Luca Samuel, Lucaci Cornel-Ștefan, Moț Petru, Onescu Irina, Orza Gheorghe, Pero Tamas-Carol, Pop Ioana-Alina, Pop Talida, Popa Garofița, Remețan Florin, Stan Simona-Lucia, Stanca Dorin-Marcel, Talpeș Mirel-Petru, Tripon Florin, Țole Daniel-Ioan și Ulici Ion). Abțineri:-. Împotrivă:-. – ADOPTAT.
2.Proiect de hotărâre privind aprobarea finanțării din bugetul Județului Arad alocat Centrului Cultural Județean Arad a Turneului internațional de box – Dracula Open 2023 – inițiativa președintelui. 30 voturi pentru (Cionca Iustin – preşedinte, Cadar Răzvan-Olimpiu-vicepreședinte, Bulbuc Ionel – vicepreședinte, Anghel Răzvan-Paul, Blaga Bogdan-Marius, Borha Gheorghe-Vasile, Bozga Doru, Bőlőni Győrgy, Budău Ruben, Ciorogar Cristina-Denisa, Crișan Corina-Anka, Crișan Ioan, Dihel Mariana Daniela, Dinga Stefania-Patricia, Gligor Alin-Sorin, Luca Samuel, Lucaci Cornel-Ștefan, Moț Petru, Onescu Irina, Orza Gheorghe, Pero Tamas-Carol, Pop Ioana-Alina, Pop Talida, Popa Garofița, Stan Simona-Lucia, Stanca Dorin-Marcel, Talpeș Mirel-Petru, Tripon Florin, Țole Daniel-Ioan și Ulici Ion). 1 Abținere (Remețan Florin). Împotrivă:-. – ADOPTAT.
Președinte, Secretar General al Judeţului,
Iustin CIONCA Silvana LUPU
Întocmit,
Nicoleta Cure
Ordine de zi
+
Anexă la Dispoziţia Preşedintelui Consiliului Judeţean Arad nr. 285/17.02.2023
Proiectul
ordinii de zi a şedinţei extraordinare a Consiliului Judeţean Arad din data de 21.02.2023
1.Proiect de hotărâre privind aprobarea susținerii din excedentul bugetar al anilor precedenți a obiectivelor de investiții aprobate la finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” până la încheierea contractelor de finanțare – inițiativa președintelui.
2.Proiect de hotărâre privind aprobarea finanţării din bugetul Judeţului Arad alocat Centrului Cultural Judeţean Arad a Turneului internaţional de box – Dracula Open 2023 – iniţiativa preşedintelui.
PREŞEDINTE, SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI,
Iustin Cionca Silvana Lupu
Proces-verbal
+
ROMÂNIA
CONSILIUL JUDEŢEAN ARAD
310003 – Arad, strada Corneliu Coposu, nr. 22
Tel. 0040-357-731100 Fax. 0040-357-731280
http://www.cjarad.ro consiliul@cjarad.ro
Nr. 4.429/21.02.2023
PROCES-VERBAL
al ședinței extraordinare a Consiliului Județean Arad
din data de 21.02.2023, ora 09.00
Publicitatea şedinţei a fost asigurată prin publicarea pe site-ul Consiliului Judeţean Arad a Dispoziţiei nr. 285/17.02.2023 a preşedintelui Consiliului Judeţean privind convocarea în şedinţă extraordinară a Consiliului Judeţean Arad (cuprinzând ordinea de zi, data, ora şi locul desfăşurării) şi prin afişarea acesteia la sediul Consiliului Judeţean Arad, conform Procesului-verbal de afişare nr. 4.224/17.02.2023. Convocarea consilierilor s-a realizat şi prin aplicația WhatsApp – Web.
Prezenți: Cionca Iustin – preşedinte, Cadar Răzvan-Olimpiu-vicepreședinte, Bulbuc Ionel – vicepreședinte, Anghel Răzvan-Paul, Blaga Bogdan-Marius, Borha Gheorghe-Vasile, Bozga Doru, Bőlőni Győrgy, Budău Ruben, Ciorogar Cristina-Denisa, Crișan Corina-Anka, Crișan Ioan, Dihel Mariana Daniela, Dinga Stefania-Patricia, Gligor Alin-Sorin, Luca Samuel, Lucaci Cornel-Ștefan, Moț Petru, Naghi Alina-Georgeta, Onescu Irina, Orza Gheorghe, Pero Tamas-Carol, Pop Ioana-Alina, Pop Talida, Popa Garofița, Remețan Florin, Stan Simona-Lucia, Stanca Dorin-Marcel, Talpeș Mirel-Petru, Tripon Florin, Țole Daniel-Ioan şi Ulici Ion – consilieri judeţeni și Lupu Silvana – Secretar General al Județului Arad.
Absentă: Waldvogel-Leric Brigitte-Gloria – consilier judeţean.
Doamna consilier județean Naghi Alina-Georgeta, din motive tehnice, nu participă la vot la aprobarea punctelor de pe ordinea de zi.
Doamna consilier județean Dihel Mariana Daniela își exprimă votul prin telefon la aprobarea ordinii de zi și la toate punctele de pe ordinea de zi.
Domnul consilier județean Luca Samuel își exprimă votul prin telefon la aprobarea ordinii de zi și la toate punctele de pe ordinea de zi.
Domnul consilier județean Bőlőni Győrgy își exprimă votul prin telefon la aprobarea ordinii de zi și la toate punctele de pe ordinea de zi.
Dl. Cionca Iustin: Bună ziua, stimaţi colegi! Am convocat astăzi şedinţă extraordinară cu doar două puncte, care din punctul meu de vedere nu suportă amânare. Altfel, am fi făcut şi aceste două puncte joi, nu? Sau când avem şedinţa.
Este vorba în primul rând, despre asigurarea finanţării din surse proprii, mai precis din excedent, pentru cele trei proiecte derulate prin Programul Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”. Adică drumurile Lipova-Şiştarovăţ-Limită Judeţ Timiş, Dieci-Dezna şi Mâsca-Măderat-Arăneag.
După cum ştiţi, noi suntem într-un stadiu avansat cu aceste lucrări, pe platformă am ridicat două dintre ele şi aşteptăm semnarea contractului de finanţare. La al treilea mai avem ceva probleme tehnice de rezolvat, dar legea ne permite să asigurăm finanţarea din resurse proprii, urmând apoi, că după semnarea contractului de finanţare cu Ministerul Dezvoltării, să recuperăm banii aceştia să-i ducem înapoi în excedent. De aceea vă solicit să utilizăm cele 14 milioane de lei din excedentul bugetar pentru efectuarea plăţilor curente la cele trei obiective, în aşa fel încât firmele care au executat aceste lucrări să poată să îşi plătească angajaţii, colaboratorii şi practic aceşti bani să intre în creşterea economică a Aradului.
Cel de al doilea punct, vizează contribuţia Consiliului Judeţean Arad la un eveniment sportiv de interes naţional, este vorba de Turneul internaţional de box – Dracula Open 2023, organizat de către Federaţia Română de Box şi Municipiul Arad. Consiliul Judeţean Arad va contribui cu, zice aici, 100 de mii de lei, eu ştiam că mai puţin dar o lămurim, suma provenind din bugetul alocat de către noi Centrului Cultural Arad, nu ştiu dacă vi s-a explicat în comisii. Da, bun, atunci dacă sunt întrebări, o să vă întreb la punctul cu pricina.
Vă mulţumesc pentru prezenţa dumneavoastră şi aştept să intrăm atunci în ordinea de zi.
Proiect de hotărâre privind aprobarea susținerii din excedentul bugetar al anilor precedenți a obiectivelor de investiții aprobate la finanțare din Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” până la încheierea contractului de finanțare.
Punctul 2, proiect de hotărâre privind aprobarea finanţării din bugetul Judeţului Arad alocat Centrului Cultural Judeţean Arad a Turneului internaţional de box. Doamna secretar general, să trecem la votarea ordinii de zi.
Dna Lupu Silvana: Domnul preşedinte!
Dl Cionca Iustin: Pentru.
Dna Lupu Silvana:Domnul Anghel!
Dl Anghel Răzvan-Paul: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Blaga!
Dl Blaga Bogdan-Marius: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Borha!
Borha Gheorghe-Vasile: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Bozga!
Dl Bozga Doru: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Bőlőni!
Dl Bőlőni Győrgy: Pentru. – vot exprimat prin telefon.
Dna Lupu Silvana: Domnul Budău!
Dl Budău Ruben: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Bulbuc!
Dl Bulbuc Ionel: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Cadar!
Dl Cadar Răzvan: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Ciorogar!
Dna Ciorogar Cristina-Denisa: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Crișan! Domnul Crișan!
Dl Crișan Ioan: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Dihel!
Dna Dihel Mariana Daniela: Pentru. – vot exprimat prin telefon.
Dna Lupu Silvana: Domnişoara Dinga!
Dna Dinga Stefania-Patricia: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Gligor!
Domnul Gligor Alin-Sorin: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Luca! Domnul Lucaci!
Dl Lucaci Cornel-Ştefan: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Moț!
Dl Moț Petru: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Naghi!
Dna Naghi Alina-Georgeta: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Onescu!
Dna Onescu Irina: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Orza! Domnul Pero!
Dl Pero Tamas: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Pop Ioana!
Dna Pop Ioana-Alina: Pentru.
Dl Orza Gheorghe: Bună ziua! Orza, pentru!
Dna Lupu Silvana: Mulţumesc. Doamna Pop Talida!
Dna Pop Talida: Pentru.
Dna Lupu Silvana:Doamna Popa!
Dna Popa Garofița: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Remețan!
Dl Remeţan Florin: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Stan!
Dna Stan Simona-Lucia: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Stanca!
Dl Stanca Dorin-Marcel: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Talpeș!
Dl Talpeș Mirel-Petru: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Tripon!
Dl Tripon Florin: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Țole!
Dl Țole Daniel-Ioan: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Ulici!
Dl Ulici Ion: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Waldvogel! Doamna Crişan!
Dna Crișan Corina-Anka: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Luca!
Dl Luca Samuel: Pentru. – vot exprimat prin telefon.
Dna Lupu Silvana: Mulţumesc.
Dl Cionca Iustin: Waldvogel.
Dna Lupu Silvana: Doamna Waldvogel!
ORDINEA DE ZI
a şedinţei extraordinare a Consiliului Judeţean Arad din data de 21.02.2023, ora 09.00
1.Proiect de hotărâre privind aprobarea susținerii din excedentul bugetar al anilor precedenți a obiectivelor de investiții aprobate la finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” până la încheierea contractelor de finanțare – inițiativa președintelui.
2.Proiect de hotărâre privind aprobarea finanţării din bugetul Judeţului Arad alocat Centrului Cultural Judeţean Arad a Turneului internaţional de box – Dracula Open 2023 – iniţiativa preşedintelui.
Ordinea de zi a ședinței extraordinare a Consiliului Județean Arad din data de 21.02.2023 s-a votat cu 32 voturi pentru (Cionca Iustin – preşedinte, Cadar Răzvan-Olimpiu-vicepreședinte, Bulbuc Ionel – vicepreședinte, Anghel Răzvan-Paul, Blaga Bogdan-Marius, Borha Gheorghe-Vasile, Bozga Doru, Bőlőni Győrgy, Budău Ruben, Ciorogar Cristina-Denisa, Crișan Corina-Anka, Crișan Ioan, Dihel Mariana Daniela, Dinga Stefania-Patricia, Gligor Alin-Sorin, Luca Samuel, Lucaci Cornel-Ștefan, Moț Petru, Naghi Alina-Georgeta, Onescu Irina, Orza Gheorghe, Pero Tamas-Carol, Pop Ioana-Alina, Pop Talida, Popa Garofița, Remețan Florin, Stan Simona-Lucia, Stanca Dorin-Marcel, Talpeș Mirel-Petru, Tripon Florin, Țole Daniel-Ioan şi Ulici Ion). Împotrivă -. Abțineri-.
În temeiul art. 182 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Consiliul Judeţean Arad adoptă Hotărârea nr. 51/2023 privind aprobarea ordinii de zi a ședinței extraordinare a Consiliului Județean Arad din data de 21.02.2023, ora 09.00.
Punctul 1
Proiect de hotărâre privind aprobarea susținerii din excedentul bugetar al anilor precedenți a obiectivelor de investiții aprobate la finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” până la încheierea contractelor de finanțare – inițiativa președintelui.
Dl Cionca Iustin: Bun, atunci dacă sunt intervenţii la primul punct de pe ordinea de zi?
Punctul 2
Proiect de hotărâre privind aprobarea finanţării din bugetul Judeţului Arad alocat Centrului Cultural Judeţean Arad a Turneului internaţional de box – Dracula Open 2023 – iniţiativa preşedintelui.
Dl Cionca Iustin: Dacă nu sunt, la punctul 2? Înţeleg că nu sunt. Vă rog doamna secretar general să trecem la vot!
Dna Lupu Silvana: Pentru ambele proiecte, domnul preşedinte!
Dl Cionca Iustin: Pentru.
Dna Lupu Silvana:Domnul Anghel!
Dl Anghel Răzvan-Paul: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Blaga!
Dl Blaga Bogdan-Marius: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Borha!
Borha Gheorghe-Vasile: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Bozga!
Dl Bozga Doru: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Bőlőni!
Dl Bőlőni Győrgy: Pentru. – vot exprimat prin telefon.
Dna Lupu Silvana: Domnul Budău!
Dl Budău Ruben: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Bulbuc!
Dl Bulbuc Ionel: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Cadar!
Dl Cadar Răzvan: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Ciorogar!
Dna Ciorogar Cristina-Denisa: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Crișan!
Dna Crișan Corina-Anka: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Crișan!
Dl Crișan Ioan: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Dihel!
Dna Dihel Mariana Daniela: Pentru. – vot exprimat prin telefon.
Dna Lupu Silvana: Domnişoara Dinga!
Dna Dinga Stefania-Patricia: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Gligor!
Domnul Gligor Alin-Sorin: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Luca! Domnul Luca!
Dl Luca Samuel: Luca, pentru. – vot exprimat prin telefon.
Dna Lupu Silvana: Domnul Lucaci!
Dl Lucaci Cornel-Ştefan: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Moț!
Dl Moț Petru: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Naghi! Doamna Onescu!
Dna Onescu Irina: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Orza!
Dl Orza Gheorghe: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Pero!
Dl Pero Tamas: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Pop Ioana!
Dna Pop Ioana-Alina: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Pop Talida!
Dna Pop Talida: Pentru.
Dna Lupu Silvana:Doamna Popa!
Dna Popa Garofița: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Remețan!
Dl Remeţan Florin: Pentru la punctul 1 şi abţinere la punctul 2.
Dna Lupu Silvana: Doamna Stan!
Dna Stan Simona-Lucia: Pentru la ambele.
Dna Lupu Silvana: Domnul Stanca!
Dl Stanca Dorin-Marcel: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Talpeș!
Dl Talpeș Mirel-Petru: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Tripon!
Dl Tripon Florin: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Țole!
Dl Țole Daniel-Ioan: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Domnul Ulici!
Dl Ulici Ion: Pentru.
Dna Lupu Silvana: Doamna Waldvogel! Doamna Naghi!
Dna Lupu Silvana: Mulţumesc.
1.Proiect de hotărâre privind aprobarea susținerii din excedentul bugetar al anilor precedenți a obiectivelor de investiții aprobate la finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” până la încheierea contractelor de finanțare – inițiativa președintelui. 31 voturi pentru (Cionca Iustin – preşedinte, Cadar Răzvan-Olimpiu-vicepreședinte, Bulbuc Ionel – vicepreședinte, Anghel Răzvan-Paul, Blaga Bogdan-Marius, Borha Gheorghe-Vasile, Bozga Doru, Bőlőni Győrgy, Budău Ruben, Ciorogar Cristina-Denisa, Crișan Corina-Anka, Crișan Ioan, Dihel Mariana Daniela, Dinga Stefania-Patricia, Gligor Alin-Sorin, Luca Samuel, Lucaci Cornel-Ștefan, Moț Petru, Onescu Irina, Orza Gheorghe, Pero Tamas-Carol, Pop Ioana-Alina, Pop Talida, Popa Garofița, Remețan Florin, Stan Simona-Lucia, Stanca Dorin-Marcel, Talpeș Mirel-Petru, Tripon Florin, Țole Daniel-Ioan și Ulici Ion). Abțineri:-. Împotrivă:-.
În temeiul art. 182 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Consiliul Judeţean Arad adoptă Hotărârea nr. 52/2023 privind aprobarea susținerii din excedentul bugetar al anilor precedenți a obiectivelor de investiții aprobate la finanțare prin Programul Național de Investiții „Anghel Saligny” până la încheierea contractelor de finanțare.
2.Proiect de hotărâre privind aprobarea finanţării din bugetul Judeţului Arad alocat Centrului Cultural Judeţean Arad a Turneului internaţional de box – Dracula Open 2023 – iniţiativa preşedintelui. 30 voturi pentru (Cionca Iustin – preşedinte, Cadar Răzvan-Olimpiu-vicepreședinte, Bulbuc Ionel – vicepreședinte, Anghel Răzvan-Paul, Blaga Bogdan-Marius, Borha Gheorghe-Vasile, Bozga Doru, Bőlőni Győrgy, Budău Ruben, Ciorogar Cristina-Denisa, Crișan Corina-Anka, Crișan Ioan, Dihel Mariana Daniela, Dinga Stefania-Patricia, Gligor Alin-Sorin, Luca Samuel, Lucaci Cornel-Ștefan, Moț Petru, Onescu Irina, Orza Gheorghe, Pero Tamas-Carol, Pop Ioana-Alina, Pop Talida, Popa Garofița, Stan Simona-Lucia, Stanca Dorin-Marcel, Talpeș Mirel-Petru, Tripon Florin, Țole Daniel-Ioan și Ulici Ion). 1 Abținere (Remețan Florin) Împotrivă:-.
În temeiul art. 182 alin. (1) din O.U.G. nr. 57/2019 privind Codul administrativ, cu modificările şi completările ulterioare, Consiliul Judeţean Arad adoptă Hotărârea nr. 53/2023 privind aprobarea finanţării din bugetul Judeţului Arad alocat Centrului Cultural Judeţean Arad a Turneului internaţional de box – Dracula Open 2023.
Dl Cionca Iustin: Vă mulţumesc şi eu pentru susţinere şi vă doresc în continuare o zi plăcută! Şi nu uitaţi, ne reîntâlnim joi la ora 11, în 23 februarie, tot prin mijloace electronice. Vă mulţumesc! La revedere!
Preşedinte, Secretar General al Judeţului,
Iustin Cionca Silvana Lupu
Întocmit,
Doina Glogovicean