ROMÂNIA
JUDEŢUL ARAD
CONSILIUL JUDEŢEAN
HOTĂRÂREA NR.
121
din
23.04.2018
privind aprobarea regulamentelor de organizare şi funcționare pentru serviciile sociale (centre) aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad
Consiliul Judeţean Arad,
Având în vedere:
-Referatul nr. 7.491/19.04.2018 al Serviciului Gestiune Resurse Umane;
-Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 90/30.03.2018 privind aprobarea organigramei şi a statului de funcţii pentru Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad ca urmare a reorganizării şi a Regulamentului de organizare şi funcţionare pentru aparatul propriu;
-Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 20/26.01.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcționare a Centrului de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Vărădia din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 22/31.01.2017 privind aprobarea regulamentelor de organizare şi funcţionare pentru serviciile sociale (centre) aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad;
-prevederile art. 91 alin. (1) lit. a), alin. (2) lit. c) din Legea nr. 215/2001 – privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare;
-prevederile art. 3 din H.G. nr. 867/2015 pentru aprobarea Nomenclatorului serviciilor sociale, precum și a regulamentelor-cadru de organizare și funcţionare a serviciilor sociale;
-Avizul favorabil al comisiilor de specialitate.
În temeiul art. 97 alin. (1) din Legea nr. 215/2001 privind administraţia publică locală, republicată, cu modificările şi completările ulterioare,
H O T Ă R Ă Ş T E:
Art.1.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare „Centrul de Recuperare și Reabilitare Copii cu Dizabilități” conform Anexei nr. 1 la prezenta hotărâre.
Art.2.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Centrul de Plasament Oituz” conform Anexei nr. 2 la prezenta hotărâre.
Art.3
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Lipova – Casa de tip familial Calendula” conform Anexei nr. 3 la prezenta hotărâre.
Art.4
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Lipova – Casa de tip familial Flamingo” conform Anexei nr. 4 la prezenta hotărâre.
Art.5
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Lipova – Casa de tip familial Kilzer” conform Anexei nr. 5 la prezenta hotărâre.
Art.6
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Lipova – Casa de tip familial Narcisa” conform Anexei nr. 6 la prezenta hotărâre.
Art.7
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Lipova – Casa de tip familial Prietenia” conform Anexei nr. 7 la prezenta hotărâre.
Art.8
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Lipova – Casa de tip familial Robert Blum” conform Anexei nr. 8 la prezenta hotărâre.
Art.9
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Lipova – Casa de tip familial Floarea Soarelui” conform Anexei nr. 9 la prezenta hotărâre.
Art.10
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Lipova – Casa de tip familial David” conform Anexei nr. 10 la prezenta hotărâre.
Art.11
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Lipova – Casa de tip familial Beer” conform Anexei nr. 11 la prezenta hotărâre.
Art.12
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Sântana – Casa Vera” conform Anexei nr. 12 la prezenta hotărâre.
Art.13
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Sântana – Casa SOS 1 Zăbrani” conform Anexei nr. 13 la prezenta hotărâre.
Art.14
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Sântana – Casa SOS 1″ conform Anexei nr. 14 la prezenta hotărâre.
Art.15
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Sântana – Casa SOS 6″ conform Anexei nr. 15 la prezenta hotărâre.
Art.16
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Sântana – Casa SOS 7″ conform Anexei nr. 16 la prezenta hotărâre.
Art.17
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Compartimentul Case de tip familial – Sântana – Casa SOS 8″ conform Anexei nr. 17 la prezenta hotărâre.
Art.18
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Complex Servicii Sociale Ineu – Centrul Tineret” conform Anexei nr. 18 la prezenta hotărâre.
Art.19
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Complex Servicii Sociale Ineu – Casa de tip familial nr. 1 Johannes Mocrea” conform Anexei nr. 19 la prezenta hotărâre.
Art.20
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Complex Servicii Sociale Ineu – Casa de tip familial nr. 2 Sf. Elisabeta Mocrea” conform Anexei nr. 20 la prezenta hotărâre.
Art.21
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Complex Servicii Sociale Ineu – Casa de tip familial Bocsig” conform Anexei nr. 21 la prezenta hotărâre.
Art.22
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare
„Centrul de Plasament – Zădăreni” conform Anexei nr. 22 la prezenta hotărâre.
Art.23
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social la domiciliu
„Compartimentul Asistenți Maternali Profesioniști” conform Anexei nr. 23 la prezenta hotărâre.
Art.24
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social „Centrul de Consiliere și Semnalare a Situațiilor de Urgență în Domeniul Asistenței Sociale” conform Anexei nr. 24 la prezenta hotărâre.
Art.25
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social „Centrul de Tranzit pentru Viața Independentă” conform Anexei nr. 25 la prezenta hotărâre.
Art.26
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare „Centrul de Criză” conform Anexei nr. 26 la prezenta hotărâre.
Art.27
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social de zi „Centrul Multifuncțional de Consiliere și Educație” conform Anexei nr. 27 la prezenta hotărâre.
Art.28
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social de zi „Centrul de Asistență și Consiliere pentru Persoane T.S.A.” conform Anexei nr. 28 la prezenta hotărâre.
Art.29
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social de zi „Centrul Maternal” conform Anexei nr. 29 la prezenta hotărâre.
Art.30
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social de zi „Centrul de Terapie și Recuperare pentru Copii – Ghiocelul” conform Anexei nr. 30 la prezenta hotărâre.
Art.31
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social „Centrul de Recuperare pentru Copii – Lipova” conform Anexei nr. 31 la prezenta hotărâre.
Art.32
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social „Centrul de Consiliere, Orientare Profesională și Incluziune Socială” conform Anexei nr. 32 la prezenta hotărâre.
Art.33
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare „Centrul de Integrare prin Terapie Ocupațională – Tabacovici” conform Anexei nr. 33 la prezenta hotărâre.
Art.34
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare „Locuința Protejată – Ceahlău” conform Anexei nr. 34 la prezenta hotărâre.
Art.35
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare „Centrul de Îngrijire și Asistență – Pecica” conform Anexei nr. 35 la prezenta hotărâre.
Art.36
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare „Centrul de Îngrijire și Asistență – Păuliș” conform Anexei nr. 36 la prezenta hotărâre.
Art.37
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare „Centrul de Recuperare și Reabilitare Neuropsihiatrică – Cuveșdia” conform Anexei nr. 37 la prezenta hotărâre.
Art.38
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare „Centrul de Recuperare și Reabilitare Neuropsihiatrică – Petriș” conform Anexei nr. 38 la prezenta hotărâre.
Art.39
.
Se aprobă Regulamentul de Organizare şi Funcţionare a serviciului social cu cazare „Centrul de Recuperare și Reabilitare Neuropsihiatrică – Vărădia” conform Anexei nr. 39 la prezenta hotărâre.
Art.40.
Anexele 1- 39 fac parte integrantă din prezenta hotărâre.
Art.41.
Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 20/26.01.2018 privind aprobarea Regulamentului de Organizare şi Funcționare a Centrului de Recuperare şi Reabilitare Neuropsihiatrică Vărădia din subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad se abrogă.
Art.42.
Hotărârea Consiliului Judeţean Arad nr. 22/31.01.2017 privind aprobarea regulamentelor de organizare şi funcţionare pentru serviciile sociale (centre) aflate în subordinea Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad se abrogă.
Art.43.
Cu ducerea la îndeplinire a prezentei hotărâri se încredinţează Serviciul Gestiune Resurse Umane al Consiliului Judeţean Arad prin personalul de resort din cadrul Direcţiei Generale de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad.
Art.44.
Prezenta hotărâre se comunică la:
-Instituţia Prefectului – Judeţul Arad
-Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului Arad
-Serviciul Gestiune Resurse Umane al Consiliului Judeţean Arad.
PREŞEDINTE, IUSTIN CIONCA | CONTRASEMNEAZĂ: SECRETAR GENERAL AL JUDEŢULUI, |
Modul de votare:
Reprezentare vot | Total voturi | |
pentru | 29 voturi | |
contra | 0 voturi | |
abțineri | 0 voturi | |
absenți | 4 voturi | |
nu au votat | 0 voturi |
Vot detaliat:
Crt | Consilier | Vot |
---|---|---|
1 | ARDELEAN AUREL (PNL) | |
2 | BÎLCEA OVIDIU-SERGIU (PNL) | |
3 | BOGHICEVICI CLAUDIA (PNL) | |
4 | BOLONI GYORGY (UDMR) | |
5 | BOZGA DORU (PNL) | |
6 | BUTUNOI ADRIAN-CĂTĂLIN (PSD) | |
7 | CADAR RĂZVAN-OLIMPIU (PNL) | |
8 | CICEAC VASILE (PNL) | |
9 | CIONCA-ARGHIR IUSTIN-MARINEL (PNL) | |
10 | CRIŞAN CORINA-ANKA (PNL) | |
11 | FEIEŞ CRISTIAN (PNL) | |
12 | GLIGOR IOAN (PSD) | |
13 | ISPRAVNIC CRISTIAN-ILIE (PSD) | |
14 | LUCACI CORNEL-ŞTEFAN (PSD) | |
15 | MANGUCI COSMIN-CIPRIAN (PSD) | |
16 | MOŢ PETRU (PSD) | |
17 | PERO TAMAS-CAROL (UDMR) | |
18 | PLAVEŢI IOAN (PNL) | |
19 | POP ALIN (PSD) | |
20 | POPA GAROFIŢA (PNL) | |
21 | PĂDUREAN PETRU (PSD) | |
22 | REMEŢAN FLORIN (PMP) | |
23 | RETTER IOSIF (PNL) | |
24 | RUS FLORIN-CĂTĂLIN (PMP) | |
25 | STAN SIMONA-LUCIA (PNL) | |
26 | SULINCEAN MARIUS-MIRCEA (PSD) | |
27 | SĂBĂU GHEORGHE (PSD) | |
28 | TRIFON DANIEL (ALDE) | |
29 | URZICĂ CRISTIAN (PNL) | |
30 | DURUŞ DANIEL-SORIN (PSD) | |
31 | MOŞNEAG VASILE-OVIDIU (PNL) | |
32 | PURCARU MIRCEA (ALDE) | |
33 | ŢOLEA ADRIAN-FLORIN (PNL) | |